Dostáváte na vámi inzerovanou pracovní nabídku málo odpovědí? Případně se vám hlásí „nekvalitní“ kandidáti, zatímco uchazeči s potřebným vzděláním a dovednostmi se vám neozývají? Máme pro vás šest tipů, jak zatraktivnit váš pracovní inzerát a dosáhnout toho, že se vám životopisy jen pohrnou.
Tyto tipy přinesl server Recruiter.com.
Změna názvu pozice / hlavičky inzerátu
Je možné, že uvedený název pozice nezní příliš atraktivně? Zkuste pozměnit hlavičku inzerátu či název pozice, tak aby byly atraktivnější.
Lepší představení firmy
Pokuste se co nejlépe prodat vás jako zaměstnavatele. Popište firmu humorným, netradičním způsobem, a uveďte, jaké jsou její priority a výhody.
Uvedení benefitů
Určitě uveďte co možná nejvíce benefitů, které jste schopni jako zaměstnavatel nabídnout.
Změna tónu
Pozorně zhodnoťte tón textu inzerátu. Není příliš strohý, sterilní? Nebo naopak příliš žoviální? Použijte takový tón textu, který odpovídá cílové skupině, kterou chcete inzerátem oslovit.
Nabídka flexibility
Dnešní kandidáti vyžadují flexibilitu – časovou i místní (tedy možnost home office). Nabídněte co možná největší flexibilitu a také jí v inzerátu dostatečně prodejte.
Uvedení platu
Řada kandidátů si odepsání na nabídku rozmyslí, pokud není uveden alespoň rámcový rozsah nabízeného platového ohodnocení.
-mm-
Six tips on how to make candidates more interested in your job ad
Do you get too few replies to the job ads you post? Or do only "low-quality" candidates apply, while people with the necessary education and skills do not respond at all? Here are six tips on how to make your job ads more attractive so the CVs will arrive in sackloads.
These tips were published by Recruiter.com.
Change in the position title or ad heading
Is it possible the job title does not sound so attractive? Try to change the title of the position or ad heading to make them more attractive.
Better presentation of the company
Try to sell yourself better as an employer. Describe the company in a humorous, non-traditional way, and state what its priorities and advantages are.
Listing benefits
Definitely state as many benefits as you, the employer, are able to offer.
Change in tone
Consider carefully the tone of the language used in the ad. Is it too formal and sterile or, on the contrary, too jovial? Use a tone that corresponds to the target audience the ad aims to address.
Offer of flexibility
Candidates these days require flexibility in terms of both time and space (namely home office). Offer as much flexibility as you can and sell it properly in your ad.
Remuneration
Many candidates hesitate to reply to a job ad which does not state at least a range of the wage or salary on offer.
-mm-