Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon USA: Nejžádanější jsou manažeři obchodního rozvoje

26.3.2008 

Podle 16. výroční zprávy o pracovním trhu manažerů v USA, kterou sestavuje společnost ExecuNet, budou letos nejžádanější manažeři v oblasti obchodního rozvoje, prodeje a provozního řízení. 14,8…

icon Nejčastější mýty o nástrojích pro analýzu webových stránek

26.3.2008 

Nástroje pro analýzu webových stránek (web analytics) pomáhají firmám studovat chování návštěvníků jejich webů, což…

Článek v rámci předplatného Časté změny práce jsou nákladné

25.3.2008 

Zaměstnanci, kteří často mění práci, riskují negativní dopad na své finanční ohodnocení. Vyplývá to z výzkumu socioložky Sylvie Fullerové z University of British Columbia, který vyšel v únorovém čísle…

Článek v rámci předplatného Motivace zaměstnanců po propouštění

25.3.2008 

Vaše firma prošla bolestivým procesem snižování stavů. Management poskytl služby v oblasti outplacementu, poradenství a vyplatil odstupné. Pro odcházející zaměstnance jste tedy udělali vše, co bylo…

VŠE: Čeští zaměstnanci nejsou konkurenceschopní

25.3.2008 

Z výzkumu Vysoké školy ekonomické v Praze vyplývá, že většina českých průmyslových podniků nepovažuje své zaměstnance za konkurenceschopné na mezinárodním trhu práce. Dvě třetiny si myslí, že by v…

icon Desatero šéfa na dobu určitou

25.3.2008 

Zastupovat nadřízeného na jeden nebo dva dny není příliš složité. Pokud se však jedná o delší dobu, je třeba mít na paměti…

icon První dojem uděláte jen jednou

25.3.2008 

Když chcete udělat dobrý první dojem, uvědomte si, že se počítá každý detail. Článek upozorňuje na dvacet věcí, kterým byste se měli vyhnout, abyste opravdu zapůsobili.- Opakovaně nepřerušujte hovor.-…

Článek v rámci předplatného icon Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

25.3.2008 

Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se měly soustředit na zákazníka. Článek proto přináší šest rad, jak řešit legitimní zákaznické stížnosti.- Poslouchejte.…

Britové více věří koučování

21.3.2008 

Britští zaměstnavatelé stále více podporují vzdělávání zaměstnanců, aby podpořili jejich výkonnost. Dokládá to aktuální výzkum Institutu pro personalistiku a rozvoj (CIPD), který ukázal, že sedm z…

Článek v rámci předplatného Apríl podpoří morálku zaměstnanců

21.3.2008 

Aprílové žertíky na pracovišti mohou zlepšit morálku a kreativitu zaměstnanců, uvolnit stres a podpořit týmovou dynamiku. Ředitelka předního britského portálu pro nábor vyšších manažerů TheLadders.co.…

Umíte určit své vzdělávací potřeby?

21.3.2008 

- Proveďte revizi svých obchodních cílů a určete kritické aktivity.- Stanovte měřitelné výkonnostní standardy, např. měřítka efektivní výroby nebo úspěšného marketingu.- Monitorujte výkonnost za…

icon Získejte, co chcete

21.3.2008 

Existuje mnoho způsobů, jak někoho přimět, aby dělal to, co chcete. Můžete křičet a zastrašovat, prosit i být milí. Je to však velmi náročné umění. Článek přináší deset doporučení.- Kdo to řídí?…

icon Deset vůdcovských kvalit

21.3.2008 

Vůdcovství můžeme definovat jako schopnost přimět druhé, aby nás následovali. Organizace potřebují vůdce na všech svých úrovních. Důležité je vědět, že vůdce můžete najít a vychovávat, budete-li…

Článek v rámci předplatného icon 6 mýtů o prodeji

21.3.2008 

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však hledá jen krátkodobá řešení a posílá své obchodníky na školení nebo jim zajistí kouče. Tím ale…

icon Prezentace krok po kroku

20.3.2008 

Schopnost předvést dobrou prezentaci může zlepšit vaši pozici a zvýšit váš vliv. Připomeňme si proto základní pravidla efektivní prezentace.- Připravte se duševně připomeňte si, že máte dobrou…

Výpis 74717485 z celkem 11105