Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Jak na náročné zákazníky

20.2.2008 

Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?- Poslouchejte. První krok vjednání sjakýmkoli zákazníkem spočívá vposlouchání. Jen tak lze zjistit, kde nastal problém.…

icon Šéf v silné pozici neposlouchá

19.2.2008 

Nesnažte se přesvědčit šéfa o své nové myšlence, když se zrovna cítí být silný ve své pozici. Nový americký výzkum dokládá, že vás vtakové chvíli nadřízený vůbec neposlouchá. Pokud chcete, aby vás šéf…

Článek v rámci předplatného Stravenek ubude, posílí dovolená navíc

19.2.2008 

Firmy lákají nové zaměstnance na nejrůznější benefity. Zprůzkumu Vodafone Business Zoom mezi 402 majiteli atop manažery firem vyplývá, že vedle tradičních bonusů je to stále častěji mobilní telefon,…

Koučování není jen pro jednotlivce

19.2.2008 

Koučování vůdců nemusí být jen záležitostí kouče a jednoho vůdce. Může jít i o týmový rozvoj. Jeden kouč může pracovat s celým týmem vůdců, aby mu pomohl zlepšit týmovou výkonnost.Stejně jako…

Článek v rámci předplatného icon Tři e-mailové tipy pro silnější značku

19.2.2008 

Proč lidé otevírají e-maily? První a nejdůležitější důvod je ten, že znají odesílatele a důvěřují mu. Sdůvěrou jde pak ruku vruce i design zprávy.- Snažte se co nejvíce využít okno snáhledem. Rozumí…

Kam kráčíš, další vzdělávání?

18.2.2008 

Vdevadesátých letech začala vČesku nabývat na hodnotě potřeba dalšího vzdělávání. Vzdělání se tak stalo zbožím, součástí konzumního způsobu života. Rozvoj moderního vzdělávání dospělých souvisel vedle…

Co dělat, aby vám neutekli?

18.2.2008 

V dnešním proměnlivém obchodním prostředí je velice důležitá otázka udržení kvalitních zaměstnanců. Výzkumy ukazují, že hlavně mladí zaměstnanci mají tendenci často měnit práci. Co tedy mohou firmy…

icon Zvyšují mobily riziko rakoviny? Další výzkum říká, že ano

18.2.2008 

Časté používání mobilních telefonů zvyšuje o 50 % vznik rakoviny příušních žláz. Vyplývá to znové studie epidemioložky Siegal Sadetzkiové zuniverzity vTel Avivu, která byla publikována vprosincovém…

Článek v rámci předplatného icon 7 a půl pravidla e-mailového marketingu

18.2.2008 

- Připravte si plán. Jedna e-mailová bomba nestačí, abyste si získali kvalitní zákazníky nebo loajalitu. Vytvořte proto plán, jak neustále angažovat potenciální zákazníky nejen pomocí e-mailů, ale i…

Jak změnit kariéru

16.2.2008 

Mnoho lidí vrámci svého pracovního života zjišťuje, že vykonávají zaměstnání, které se zásadně liší od jejich původního snu. Pracovní život se však neustále prodlužuje, a tak pokud jste vpráci…

S koučem k lepšímu vůdcovství

16.2.2008 

Koučování má mnoho různých formátů a může řešit mnoho různých záležitostí. Klíčem je jasná představa o výsledku a práce skoučem, která se bude soustředit na konkrétní kroky a výsledky.Vyšší manažeři…

icon Naučte se číst ve tvářích

16.2.2008 

Na to, abyste udělali první dojem, máte jen několik vteřin. A protože obličej je to první, čeho si na druhých všímáme, je důležité naučit se využívat právě obličej knavazování pozitivních vztahů, mimo…

Článek v rámci předplatného První výzva v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

16.2.2008 

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovyprávě vyhlásilo první výzvu kpodávání projektových žádostí vrámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Vztahuje se na dvě oblasti podpory…

icon Call centrum bez stresu?

16.2.2008 

Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly od stresu. Svědčí to o rostoucím proaktivním přístupu ke zdraví a spokojenosti zaměstnanců. Ztéto tradiční protistresové…

Vyhoďte ten kaktus!

14.2.2008 

Pravidla starého čínského umění práce sprostorem a energií Feng Shui mohou zlepšit produktivitu a ziskovost firem. Tvrdí to alespoň největší britský on-line zprostředkovatel pronájmu kancelářských…

Výpis 76067620 z celkem 11105