Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

21.1.2008 

Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům. Většina z těchto tipů slouží jako připomenutí toho, co dávno znáte, ale příležitostně zapomínáte. Někdy je však zapotřebí…

icon Microsoft usiluje o patent na "špionážní" software

18.1.2008 

Společnost Microsoft pracuje na vývoji softwaru ve stylu Velkého bratra, který bude na dálku monitorovat produktivitu, fyzický stav a kompetence zaměstnanců. Systém spojí zaměstnance s počítači pomocí…

icon Manažeři očekávají růst inflace

18.1.2008 

Obchodní vůdcové z celého světa očekávají, že rostoucí ceny energií podpoří v následujících měsících růst inflace. Rostoucí ceny energií a úvěrových trhů budou nadále ochromovat globální ekonomiku,…

Buďte v novém roce spokojenější

18.1.2008 

S novým rokem přichází na mysl zaměstnanců i otázka, zda jsou spokojení se svou prací. Zkuste si na tuto otázku odpovědět. Nejde jen o to, jestli vyděláváte hodně peněz, ale také o to, zda vás vaše…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro zákaznickou loajalitu

18.1.2008 

Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody uzavírané s loajálními zákazníky. Loajální zákazníci totiž nakupují více, více utrácejí a také referují o firmě, s níž jsou…

Článek v rámci předplatného Česká republika vstupuje do dalšího roku s evropskými fondy

17.1.2008 

Česká republika i v roce 2007 dokázala úspěšně čerpat finanční prostředky na lidské zdroje z evropského sociálního fondu (ESF). Splnila…

Článek v rámci předplatného Čtvrtina zaměstnanců by vyměnila vyšší plat za práci z domova

17.1.2008 

Globální on-line výzkum společnosti Famatech , která je poskytovatelem bezpečného softwaru pro práci na dálku, odhalil, že téměř každý čtvrtý zaměstnanec by souhlasil se snížením platu, kdyby mohl…

Článek v rámci předplatného icon 7 základních procesů zákaznických služeb

17.1.2008 

Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani nejmodernější technologické řešení nezajistí, že zákazníci budou milovat vaše produkty a služby. Úspěch je totiž věcí celkové…

Japonci mohou studovat univerzitu přes mobil

17.1.2008 

V Japonsku již lidé používají mobilní telefony k nakupování, čtení románů, výměně e-mailů, hledání restaurací nebo nahrávání videoklipů. Od nynějška jim poslouží i k absolvování univerzitních kurzů.…

icon Chtějí vaši zaměstnanci vaše benefity?

16.1.2008 

Zaměstnavatelé si často myslí, že ke spokojenosti zaměstnanců stačí, když nabídnou velké množství benefitů. Výzkum, který provedla britská konzultační společnost Croner však zjistil, že existují…

icon 11 tipů pro kontrolu nad vaším časem

16.1.2008 

Řízení času je v dnešním hektickém světě jednou z nejdůležitějších dovedností. Ten, kdo neumí zacházet s časem, ničí týmovou práci. Špatné řízení času znamená špatné obchody a může vést až k vyhazovu.…

Nejčastějším důvodem odchodu zaměstnanců je váš manažerský styl

16.1.2008 

Manažeři by se měli mít na pozoru. Podle výročního průzkumu spokojenosti zaměstnanců, provedeného serverem Yahoo! HotJobs, je 72 procent zaměstnanců v letošním roce otevřeno novým kariérním…

icon Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

16.1.2008 

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně poskytovaných služeb, zejména v nově vznikajících ekonomikách. Vyplývá to z globální studie společnosti Accenture. Letošní studie…

Čtyři projevy dysfunkčního řízení

15.1.2008 

Mezinárodní personálně-konzultační společnost BlessingWhite provedla výzkum, v němž se zaměřila na projevy dysfunkčního managementu. Odhalila čtyři základní problémy.- Tichý nesouhlas. Každý se mnou…

Sedm cest k tomu, co chcete letos dokázat

15.1.2008 

Většina z nás se učila, že pokud chceme, aby s námi ostatní spolupracovali, musíme dělat kompromisy abychom něco získali, musíme sami něco dát. Existuje však lepší způsob, jak získat to, co chceme…

Výpis 77117725 z celkem 11105