Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Jak správně komunikovat pod tlakem

24.10.2007 

K dobrým komunikačním dovednostem patří i schopnost jednat uváženě pod tlakem. Článek přináší 5 tipů jak na to.- Naučte se blafovat. Jako dobrý komunikátor byste měli umět blafovat, že nejste…

Článek v rámci předplatného icon Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

24.10.2007 

Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do proveditelné strategie však vyžaduje vizi a akční plán. Začít byste měli u toho, co chcete a směrem zpět formulovat své…

icon Vůdcovské vakuum

23.10.2007 

Spolu s tím, jak silná poválečná generace zkušených vůdců odchází do důchodu, mají západní firmy problém s obsazováním svých nejvyšších míst. Výzkum společnosti IBM, kterého se zúčastnilo 400 manažerů…

icon 6 tipů, jak posílit síť kontaktů

23.10.2007 

Pevná a fungující síť kontaktů vyžaduje vůdcův čas a úsilí, celý proces však nemusí být překotný. Článek přináší šest tipů, jak začít.- Učte se od ostatních. Jednou z cest, jak se učit, je hledat u…

Usínáte v práci?

23.10.2007 

Zavírají se vám v práci oči únavou? Usínáte na poradách a spoléháte na automat s občerstvením, že vás nakopne k odpolední aktivitě? Rozhodně nejste sami. Nabitý rozvrh doma i v práci vede k vyčerpání.…

Článek v rámci předplatného icon Evropské firmy upřednostňují zákazníky

23.10.2007 

Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes jejich dobré snahy však zákazníci nejsou vždy spokojení. Vyplývá to z výzkumu společnosti Easynet, který proběhl v osmi…

Článek v rámci předplatného Wellness programy jsou stále populárnější

22.10.2007 

Nejvíce zaměstnavatelů, kteří nabízejí svým zaměstnancům wellness programy, je ve Spojených státech (86 %). I mimo Severní Ameriku však s tímto benefitem přichází každý pátý zaměstnavatel. Vyplývá to…

Proč pracovat z domova?

22.10.2007 

Nejvíce zaměstnavatelů, kteří nabízejí wellness programy svým zaměstnancům je ve Spojených státech (86 %). I mimo Severní Ameriku však s tímto benefitem přichází každý pátý zaměstnavatel. Vyplývá to z…

3 kreativní cesty ke studiu jazyka na Internetu

22.10.2007 

Většina lidí považuje Internet za dobré místo k učení. Například při studiu jazyka zde najdete mnoho studijních materiálů pro všechny úrovně pokročilosti. Můžete si vyzkoušet časování sloves, najít…

icon Jak správně komunikovat s novináři

22.10.2007 

Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco zeptat. Na tuto situaci byste měli být dobře připraveni. Pomůže vám to, abyste nepropadli panice a mohli být hrdí na to, co…

icon Zaměstnanci jsou stejně nebezpeční jako hackeři

19.10.2007 

Dva nedávné průzkumy, provedené společnosti KPMG a Deloitte & Touche, ukázaly vzrůstající obavy o bezpečnost firemních systémů IT. Firmy si začínají uvědomovat, že vnitřní ohrožení způsobené…

icon Jste dobrý šéf?

19.10.2007 

Američané oslavili 16. října svátek šéfů, tzv. National Boss Day, který slouží jako pocta vedoucím pracovníkům za jejich milý a férový přístup k zaměstnancům v průběhu roku. Být milý a férový je…

Nábor netestuje jen uchazeče

19.10.2007 

Nejen uchazeči o zaměstnání jsou pod drobnohledem v rámci přijímacího procesu. I náboráři riskují. Konkrétně to, že ztratí případné kvalitní pracovníky, které by mohli v budoucnosti potřebovat. Mohou…

Článek v rámci předplatného icon Připravte se na cold call

19.10.2007 

První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je hlavně pro začátečníky velmi stresující. Článek proto přináší několik rad, které vám pomohou získat větší sebevědomí, než…

Článek v rámci předplatného 10 otázek, které by měly zajímat každého šéfa

18.10.2007 

Náboráři jedné z největších světových společností pro vyhledávání manažerských pracovníků MRINetwork Worldwide se denně setkávají s věcmi, které probouzejí v zaměstnancích touhu jít a hledat si nové…

Výpis 79367950 z celkem 11105