Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Cvičení v e-mailovém designu

3.10.2007 

Pokud máte či chystáte e-mailovou kampaň a chcete zlepšit její výsledky, vyzkoušejte si krátké cvičení, které vám rychle řekne, co na vaší kampani funguje a co ne.- Vytiskněte si svůj e-mail v…

Větší tlak a více práce pro HR

2.10.2007 

Manažeři lidských zdrojů pracují déle než kdykoli předtím. Je tomu tak alespoň ve Velké Británii, kde to potvrdil výzkum Institutu pro personalistiku a rozvoj (CIPD). Více než polovina oslovených…

Výzkum: Zaměstnanci nejsou spokojeni s koučováním

2.10.2007 

Koučování zaměstnanců manažery přispívá jen málo k lepší výkonnosti a spokojenosti v práci. Ukázal to výzkum 700 zaměstnanců na střední úrovni v Severní Americe, Evropě a Asii provedený mezinárodní…

Příliš osobních věcí v práci? Možná působíte neprofesionálně

2.10.2007 

Rodinné fotografie, výrobky dětí a další oblíbené drobnosti pomáhají zosobnit pracovní prostředí. Příliš osobních věcí však může vytvářet špatný image zaměstnance. K tomuto závěru dospěli výzkumníci z…

icon Jak být zákazníkem

2.10.2007 

99 procent marketingových snah se soustředí na to, jak něco prodat zákazníkům. Málo pozornosti se však již soustředí na to, proč a jak se zákazníci prodávají marketérům. I samotní zákazníci se totiž…

Dobré lekce od špatných šéfů

1.10.2007 

Mít špatného šéfa je mezi množstvím problémů, které dnes mohou zaměstnance v práci potkat, jednou z nejhorších variant. Definice špatného šéfa je velmi vágní a subjektivní, obecně však jde o…

icon Rovnováha má smysl

1.10.2007 

Podpora zaměstnanců v tom, aby si našli čas na své rodiny a život mimo práci, má pro firmu řadu výhod. Podle posledního žebříčku stovky nejlepších zaměstnavatelů sestaveného americkým časopisem…

icon Udržte vztahy se zaměstnanci v rostoucí firmě

1.10.2007 

Při řízení rostoucí firmy je složité udržet bližší kontakt se zaměstnanci, který jste měli, když vás bylo například jen pět. Když už máte 45 zaměstnanců nebo dvě kanceláře na různých místech, nemůžete…

Článek v rámci předplatného icon Šest rad pro budování kontaktů

1.10.2007 

Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů, zájmu o lidi, rozšiřování vašeho kmene. Nemusí to být trapný společenský rituál, jak si řada lidí myslí, ale naopak zábava.…

Naučte zaměstnance lépe zacházet s e-mailem

27.9.2007 

Všimli jste si, že e-maily, které odcházejí z vaší firmy k zákazníkům, vykazují nedostatky? Uspořádejte pro zaměstnance kreativní školení, jak správě e-mail používat. V první řadě byste měli sestavit…

Obchodní školy míří na Východ

27.9.2007 

Mezinárodní MBA škola Insead se sídlem ve Francii dlouho lákala vedoucí pracovníky ze Středního východu ke studiu ve svých kampusech ve Francii a Singapuru. V posledních letech však sílí tlak studentů…

Pomozte zaměstnancům k rovnováze

27.9.2007 

Jestliže si zaměstnavatelé chtějí udržet zaměstnance všech věkových kategorií, měli by se připravit na řešení otázek očekávání od jednotlivých pracovních pozic, kariéry a mezd. Důležitý je i faktor…

Článek v rámci předplatného icon Zmlkni a prodávej

27.9.2007 

Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb nebo zkušenosti. Konzultant Mark Hunter v článku vysvětluje, že nejdůležitější je umět mlčet a naslouchat. Nejde o to vůbec…

icon Burčák ano, ale s mírou

26.9.2007 

Jedním ze symbolů podzimu je burčák. Milovníci tohoto nápoje zdůrazňují jeho pozitivní vliv na lidský organismus. Odborníci však nesouhlasí se zažitou představou, že by se jej mělo vypít tolik, kolik…

Článek v rámci předplatného Kapitáne, kam s tou lodí?

26.9.2007 

Než správně rozčleníte zaměstnance do jednotlivých pozic, měli byste znát jejich osobnost a také typy osobností, které se hodí pro výkon určité práce. Zakladatel americké společnosti Warner Design…

Výpis 79968010 z celkem 11105