Zákazníci jsou stále náročnější
Zákazník může mít vždy pravdu, rostoucí požadavky řady zákazníků však v dnešních dnech způsobují bolení hlavy manažerům na všech úrovních. Dvě nové studie potvrdily, že zákazníci jsou stále…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Zákazník může mít vždy pravdu, rostoucí požadavky řady zákazníků však v dnešních dnech způsobují bolení hlavy manažerům na všech úrovních. Dvě nové studie potvrdily, že zákazníci jsou stále…
Vzhledem k tomu, jak firmy neustále investují do aplikací front-office, se očekává, že celosvětové příjmy ze softwaru CRM překročí letos 7,4 miliardy dolarů. Ve srovnání s minulým rokem to znamená…
Najít si práci, která nás bude bavit, je velmi důležité, chceme-li být spokojení. I když ale vhodné uplatnění najdeme, přijdou doby, kdy spokojení nebudeme. Článek přináší deset rad, jak si k větší…
Již sedm milionů lidí se přihlásilo do programu European Computer Driving Licence (ECDL), který certifikuje základní počítačové znalosti v mezinárodním měřítku. Po složení zkoušek v sedmi základních…
I když společnost IBM nabízí svým 355 000 zaměstnanců tři až čtyři týdny dovolené ročně, ve skutečnosti nemá přehled o tom, jak zaměstnanci dovolenou čerpají. Přestala totiž využívání dovolené…
Marketéři často vnímají e-mailový marketing jako vysílání vytvářejí reklamy, vysílají je do světa a očekávají co nejlepší odezvu. Po skončení jedné kampaně vytvářejí nové. Staré e-mailové kampaně…
Stresové faktory způsobují až 60 procent civilizačních chorob. Každodenní stres ovlivňuje náš duševní a pracovní život. Psychicky unavení lidé pak reagují emotivně a dělají více chyb. Problém je v…
Stravovací návyky spolupracovníků mohou mít drastický vliv na vaši váhu. Ukázal to alespoň nedávný výzkum při zavádění vícezrnných sušenek Hula Hoops ve Velké Británii. Více než tři čtvrtiny ze dvou…
Ať už se v životě věnujete čemukoli, setkáváte se s lidmi. Setkávání je základem i tzv. networkingu neboli budování kontaktů, které slouží k vytváření efektivních vztahů. Článek shrnuje deset…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami, většinou odpoví, že je to spokojenost. Vedoucí zákaznických středisek však mají často jiné odpovědi. Firemní cíle a realita…
Smyslem motivace zaměstnanců je konzistentní přístup, který povede k pozitivním zákaznickým zkušenostem, a tudíž i vyšší loajalitě zákazníků. Motivovat však není jednoduché. Různé lidi totiž motivují…
Možná si myslíte, že standardy chování na pracovišti klesají. Nejnovější výzkum společnosti NFI Research však ukázal, že slušné chování je klíčovým předpokladem kariérního postupu. Myslí si to 95…
Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky aplikacím tzv. Webu 2.0, jako jsou blogy, video, RSS, podcasting apod. Web 2.0 pomáhá posílit vztahy a rozvinout spolupráci…
Guvernér amerického státu New York Eliot Spitzer podepsal nový zákon, který ukládá zaměstnavatelům povinnost dát volno zaměstnankyn&…
Téměř polovina zaměstnanců si myslí, že soupeření mezi zaměstnanci poškozuje týmového ducha práce. Ukázal to výzkum téměř dvou tisíc zaměstnanců v rámci iniciativy Investors in People ve Velké…