Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Dá se podnikání naučit ve škole?

23.8.2007 

Britská organizace NCFE provedla výzkum mezi studenty a poskytovateli vzdělávání, kterých se dotazovala, zda se lze učit podnikání. 62 procent respondentů odpovědělo, že si výuku podnikání ve školních…

icon Klíč ke spokojenějšímu pracovišti

23.8.2007 

Tajemství úspěšného a produktivního pracoviště spočívá v budování důvěry, smyslu pro společné cíle a silných mezilidských vztahů. Potvrdil to behaviorální výzkum Harvardské univerzity a Massachusetts…

icon Reklama vstupuje do videí na YouTube

23.8.2007 

Návštěvníci populárních webových stránek pro sdílení videozáznamů YouTube se nyní nově setkají s reklamou umístěnou ve spodní části některých videí. Společnost Google, která stránky minulý rok…

Vzdělávání ve firmách se více soustředí na talenty

23.8.2007 

Firmy všech velikostí se snaží zlepšit plánování v rámci lidských zdrojů a rozvíjet dokonalejší strategie, aby uspěly ve válce o talenty. Nové techniky řízení talentů se promítají i do oblasti…

Článek v rámci předplatného 2008: Na dálku bude pracovat 100 milionů lidí

22.8.2007 

Počet zaměstnanců pracujících na dálku roste od roku 2004 o osm procent ročně a příští rok by měl na celém světě dosáhnout 100 milionů lidí. Vyplývá to z výzkumu společnosti Gartner Dataquest. Nejvíce…

Klevety zaměstnanců mají své výhody

22.8.2007 

Klábosení zaměstnanců není tak škodlivé, jak se na první pohled zdá. Cesty, jimiž se na pracovišti šíří informace, ať už formální, nebo neformální, mohou zaměstnavatelům pomoci odhalit nejvhodnější…

Článek v rámci předplatného Nové zařízení změří stres i poradí

22.8.2007 

Australský vědec Christ Stockinger vynalezl senzorické zařízení, které měří stres zaměstnance a pomáhá mu lépe řídit nervové vypětí. Klinicky otestovaný biosenzor je umístěn na myši a při práci na…

Článek v rámci předplatného icon Cílení je základ

22.8.2007 

V marketingu se ze všech stran skloňuje pojem cílení na zákazníky. Když firma dokáže vymezit a oslovovat konkrétní zákaznickou skupinu,…

icon John Kotter: Co jsem se naučil o změnách

21.8.2007 

Profesor John Kotter z Harvard Business School je předním odborníkem na vůdcovství a změny. Mimo jiné napsal i bestseller Leading Change. Sám ale přiznává, že ne vždy pro něho bylo jednoduché…

icon Image lídra není na nic

21.8.2007 

Image není jen povrchní záležitost. V případě vůdců má přímou souvislost s efektivitou jejich práce. Ukázal to alespoň výzkum 150 vyšších manažerů, který provedlo americké Centrum pro kreativní…

Článek v rámci předplatného Jak správně najmout finančního odborníka

21.8.2007 

Vysoká fluktuace zaměstnanců zvyšuje náklady a ničí produktivitu práce. Dá se jí však vyhnout. Nejlepší je najmout tu správnou osobu hned na první pokus. Článek shrnuje několik rad, jak najímat…

Článek v rámci předplatného icon Jste připraveni na marketingové aktivity?

21.8.2007 

Obchodní schůzky mohou být jen ztrátou času, pokud se na ně účastníci předem nepřipraví. Naštěstí stačí jen několik jednoduchých kroků.- Určete si cíl setkání. Očekávat obecně obchod nestačí. Existují…

Nástupní nadšení nevydrží. Co pak?

20.8.2007 

Neproduktivní a neangažovaní zaměstnanci negativně ovlivňují celou firmu. Často jde o notorické odmítače, kteří pomlouvají firmu, kudy chodí. Nepříznivě ovlivňují pracovní morálku a zdržení práce pak…

Jen polovina manažerů se chová, jak by chtěli zaměstnanci

20.8.2007 

Výzkum jedné z největších evropských tréninkových a koučinkových společností Krauthammer ukázal, že ve více než 50 % případů nejsou zaměstnanci spokojeni s chováním svých manažerů v klíčových…

Článek v rámci předplatného Chtějí vaši zaměstnanci zůstat?

20.8.2007 

Prezident společnosti Management Recruiters International Michael Jalbert si myslí, že šéfové by měli v dnešní době více uvažovat o tom, jak si udržet své zaměstnance. Znamená to zavádět strategie a…

Výpis 81018115 z celkem 11105