Základy komunikace pro zákaznická střediska
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování zákaznického střediska. Organizace všech druhů závisejí na tom, co expert na vůdcovství Warren Bennis popisuje jako sdílení významů a…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování zákaznického střediska. Organizace všech druhů závisejí na tom, co expert na vůdcovství Warren Bennis popisuje jako sdílení významů a…
Expanze vbyznysu může nastat dvěma způsoby rozvojem vlastního trhu nebo ukradením podílu na trhu konkurence. Jedno, nebo druhé? Tak zní základní marketingová otázka. Protože neexistuje jediná správná…
Prvním čtvrtletí letošního roku přineslo meziroční zvýšení průměrných mezd očtyři koruny natéměř 153 korun. Zúdajů Ministerstva práce a sociálních věcí však také vyplývá, že téměř tři čtvrtiny lidí…
Vstáváte sdepresí, že musíte jít do práce? Vracíte se domů sdepresí, že jste strávili den vpráci a usínáte se špatným pocitem, že se to bude stále opakovat? Možná je čas změnit kariéru. Článek…
Nejviditelnější rozdíl, který oddělujte úspěšné firmy od ostatních je závazek kontinuálního rozvoje personálu. Tyto firmy dokáží vnímat vzdělávání a rozvoj jako investici, nikoli pouhý výdaj.…
Pojem cross training (křížový výukový program) označuje vzdělávání prostřednictvím dočasné výměny zaměstnanců různých oddělení a pozic. Je to vhodný nástroj rozvoje zejména pro manažery, protože…
Společnost Factum Invenio provedla opakovaný výzkum postojů českých spotřebitelů ke značkám a značkovému zboží. Výzkum probíhal vkvětnu 2005, v podobě řízeného interview s reprezentativním souborem…
Když vaše firma poskytne vedoucím pracovníkům digitální hračky, jako jsou PDA a další bezdrátová zařízení, může jí to způsobit více problémů, než by mohla předpokládat. Upozorňují na to alespoň…
Rozdíly v sociální identitě zaměstnanců vedou často ke konfliktům na pracovišti. Napětí mezi skupinami s různou sociální identitou způsobuje neustálý tlak. Ten pak může jednoho dne přerůst ve velký…
Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při psaní obchodních a reklamních e-mailů je proto třeba dodržovat přesná pravidla. Článek popisuje tři nejzákladnější:- Odstavce…
Nábor není nic jiného než cvičení vpřesvědčování. Jeho cílem je prodat zaměstnavatele kvalitnímu uchazeči o práci. Abyste dokázali svého zaměstnavatele prodat těm nejlepším uchazečům, je třeba znát…
Ředitel pražské školy Prague College Douglas Hajek se domnívá, že čeští studenti mají znalosti na dobré úrovni, neumějí však dobře využívat toho, co se naučili. Nedostává se jim schopnosti umět se…
Podle nedávného výzkumu Sloan Consortium a Babson College studuje jen v USA více než dva a půl milionu lidí on-line kurzy. Značné procento však tato studia nedokončí. Chybí jim totiž znalosti pro…
Podle nedávného výzkumu Harvard Business School by většina lidí raději pracovala s méně schopnou, ale příjemnou osobou než s kompetentním člověkem, který je neustále nervózní. Položili jste si někdy…
Phishing je poměrně jednoduchý druh podvodu. Stačí vytvořit důvěryhodně vypadající webové stránky a rozeslat množství e-mailů, které dovedou příjemce na tyto stránky a dokáží je přesvědčit, aby na…