Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Kdy říci zákazníkovi ne

2.6.2005 

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce považovali někoho ze zákazníků za nepřítele. V takových situacích je na místě i pocit, že systémy pro…

To není váš e-mail

2.6.2005 

Miliony zaměstnanců v práci každý den rozesílají a přijímají e-maily, aniž by si uvědomovaly, že jim tyto zprávy nepatří. Zpravidla se domnívají, že pokud se e-maily netýkají firemních záležitostí,…

icon Desatero týmové spolupráce

2.6.2005 

Proč některé týmy vykazují vynikající výsledky a jiné se neustále potýkají s problémy? Jak můžete zjistit, jak efektivně váš tým pracuje a určit možnosti nápravy? Výzkumy ukazují, že příčiny úspěchu…

Článek v rámci předplatného icon Jak moc je příliš?

1.6.2005 

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci na druhé straně díky nim mohou získávat dárky zdarma, slevy, kupóny a další výhody. Identifikace…

Článek v rámci předplatného Sociální program předbíhá mzdu

1.6.2005 

Služební mobil nebo týden dovolené navíc přivítají zaměstnanci více než zvýšení mzdy. Spokojenější zaměstnanec je pak produktivnější, méně chybí, chodí do práce včas a nemění často zaměstnavatele.…

Starší zaměstnanci nejsou na odpis

1.6.2005 

Všichni vědí, že starší zaměstnanci odmítají změny, zejména učení se novým technologiím. I když si však všichni myslí, že něco vědí, nemusí to vůbec být pravda jako v tomto případě. Tracey E.…

Co dělat, když šéf neví, co dělat

1.6.2005 

Existuje jen málo věcí, které mohou být pro vaši kariéru nebezpečnější než nejistý šéf. Naneštěstí je téměř jisté, že se s takovým člověkem v průběhu svého pracovního života alespoň jednou setkáte.…

Radost pohledět

1.6.2005 

Co vám v práci přináší radost? Pravděpodobně podobné věci, které těší i ostatní manažery lidských zdrojů. Autorka článku se rozhodla podělit o příčiny své radosti, aby vám jako kolegům připomněla ty…

icon Americká služební a kongresová turistika na vzestupu

1.6.2005 

Americké organizace National Business Travel Association (NBTA), Institute of Business Travel Management a Travel Industry Association of America (TIA) vypracovaly studii, v níž se zaměřily na stav…

icon Tři mýty o identitě značky

31.5.2005 

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…

icon Řízení virtuálních lidí

31.5.2005 

Mnohé nové firmy jsou dnes čistě virtuální. Podnikatelé i jejich zaměstnanci totiž pracují z domova. Jednotlivé domácnosti přitom mohou být na různých místech v rámci států nebo dokonce světa a…

icon Chcete vyhrávat? Radí Jack Welch

31.5.2005 

Jack Welch, bývalý výkonný ředitel společnosti General Electric, nehodlá zůstávat v ústraní. Po odchodu z GE před čtyřmi lety a publikování autobiografie se rozhodl vydat i knihu o své manažerské…

icon Když si manažer myslí, že něco ví

31.5.2005 

Jedním z hlavních problémů dnešních zaměstnavatelů je hledání způsobů, jak přilákat talenty a udržet si klíčové zaměstnance. Výzkumy ukazují, že klíčovým předpokladem nízké fluktuace zaměstnanců je…

icon Lišit se a dominovat

30.5.2005 

Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct mailem, webovými stránkami, referencemi nebo blogy. Dříve, než některá z těchto věcí může mít jakýkoli vliv na jejich byznys,…

Volnost, rovnost, nediskriminace

30.5.2005 

Ve dnech 16. až 22. května proběhla v Irsku kampaň proti diskriminaci na základě věku. Pořádající nezávislá organizace Equality Autority využila billboardů a rozhlasové reklamy, aby veřejnost…

Výpis 1003610050 z celkem 11105