Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Jak na e-mail a IM ve firmách

3.8.2004 

Na nedávné americké konferenci informačních manažerů definoval odborník na počítačové právo Scott Nathan spolu s organizací ePolicy Institute několik doporučení pro firemní politiku využívání…

icon Veškerý marketing začíná uvnitř

3.8.2004 

Marketingoví specialisté tráví dlouhé dny a týdny vymýšlením firemních strategií. Experimentují s logy, barvami apod. Často však zapomínají na důležitou skutečnost, že by měli školit zaměstnance, aby…

icon Jak moc?

3.8.2004 

Ve slovníku bychom našli, že vedení znamená postupování vpřed nebo ukazování cesty. Jde o to pomoci nějaké skupině k dosažení společného cíle. Existují nejrůznější typy a úrovně vedení, vždy však mají…

Jenom já (a ostatní)

2.8.2004 

Manažerská literatura posledního desetiletí neustále hovoří o autenticitě. V praxi se však tento koncept neosvědčil. Sociální a legální hranice se totiž mohou výrazně lišit od individuálního smyslu…

Nikdy nekončící e-mail

2.8.2004 

Profesorka Christina Cavanagh z kanadské University of Western Ontario provedla výzkum zaměřený na využívání elektronické pošty jako nástroje komunikace v organizacích. Zjišťovala, jak se zaměstnanci…

Neptej se, proč odcházejí. Je to kvůli tobě.

2.8.2004 

Existuje mnoho důvodů, pro které zaměstnanci odcházejí od svých zaměstnavatelů. Většině z nich se však dá předejít. Autor článku uvádí s odvoláním na svoji letitou konzultantskou praxi deset…

Článek v rámci předplatného icon Jen je nechte, ať si svou reklamu udělají

2.8.2004 

Co znamená být marketingovým odborníkem? Jde o to, vyznat se v marketingu natolik, že přirozeně rozumíme jeho jazyku, pravidlům a postupům. V současné době však tato myšlenka dosahuje svého logického…

icon Jděte na to psychologicky

30.7.2004 

Americká psycholožka a viceprezidentka neziskového centra pro kreativní vedení Lily Kelly-Radford tvrdí, že žádný tvrdě pracující nebo vysoce postavený zaměstnanec nemusí obětovat své práci rodinu.…

icon Pozor, stíhačka!

30.7.2004 

Začínající podniky se neobejdou bez přísného dohledu a pozornosti zakladatelů či vedoucích pracovníků. Z manažerů by se však nikdy neměli stávat osoby posedlé kontrolou druhých. Pokud nenechají své…

Článek v rámci předplatného icon Internet je dobrý sluha, ale zlý pán

30.7.2004 

Moderní technologie dokáží v obchodování mnoho skvělých věcí, žádná z nich však není důležitější než plnění potřeb zákazníků. Firmám tato skutečnost často uniká, zejména pokud jde o využití Internetu.…

icon Jehla v kupce sena

30.7.2004 

K čemu mít firemní webové stránky, pokud je zákazníci na Internetu nenajdou? Pochopitelně k ničemu. V dnešním světě vyhledávačů se však firmám nabízí řada nástrojů, které jejich stránky pomohou mezi…

Článek v rámci předplatného icon Za dva týdny lepším manažerem

30.7.2004 

Management je dovednost, které se dá naučit. Vyberte si jednu položku z uvedeného seznamu manažerských postupů a zrealizujte ji už dnes. Další vyberte zítra a za dva týdny budete mnohem lepšími…

icon Kdo sdílí, má za tři

29.7.2004 

Sdílení informací je záležitostí toho, co víme a zároveň se rozhodneme sdělit ostatním. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se zúčastnilo 2000 amerických manažerů, ukazuje v této souvislosti na…

icon Pivo všech barev a chutí

29.7.2004 

Pro milovníky piva byl vždy základem a často jediným požadovaným tvůrcem chuti jejich oblíbeného moku chmel. Bez chmelu by pivo ani nemohlo existovat, to ale neznamená, že nemůže mít různé příchuti. V…

icon Tvrdý chléb týmového vůdce

29.7.2004 

Pracovní týmy se často potýkají s problémem, kdy každý chce kontrolovat činnost ostatních. Vůdcem sice může být i řadový člen týmu, neznamená to však, že by měl všechny kolegy sledovat a řídit nějakým…

Výpis 1081610830 z celkem 11105