E-learningu v potravinářství se daří

Již 100 tisíc zájemců z celého světa se přihlásilo do e-learningového programu pro maloobchodníky z oboru potravinářství, který spustila americká vzdělávací organizace IGA Coca-Cola Institute. Ta vznikla z popudu Aliance nezávislých obchodníků s potravinami (IGA) za podpory společnosti Coca-Cola.

Systém pro řízení výuky (LMS) s názvem Generation21 Learning Suite, který vyvinula americká společnost Inmedius, funguje v současné době v šesti jazycích a nabízí knihovnu více než stovky elektronických kurzů. Ty vznikly ve spolupráci s více než třemi tisícovkami supermarketů, obchodů se smíšeným zbožím a hypermarketů po celém světě. V loňském roce strávili uživatelé systému studiem průměrných 8336 hodin měsíčně.

Témata kurzů zahrnují management a leadership, ale i provozní znalosti nebo otázky bezpečného zacházení s potravinami. Jsou připraveny na míru různým uživatelům z oboru potravinářství – od skladníků, pokladních a prodavačů až po vedoucí pracovníky.

 

-kk-

Zdroj: Chief Learning Officer - americký časopis a server pro manažery vzdělávání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Chief Learning Officer