Jestliže chce společnost investovat do školení prodejců, měla by vědět, že tato výuka sebou nese několik problémů. Předně je nutné si uvědomit, že prodejce bude mít časem tendence po osamostatnění. Prodejci chtějí často přistupovat k výuce z pohledu toho, co prodávají, a nikoliv z pohledu výukových specialistů. Je nutné vzájemně sladit oba přístupy a pracovat co nejvíce v zájmu kolektivní strategie.
Základem pro úspěšnou spolupráci je dobrá komunikace. Prodejce pak bude reagovat na strategické požadavky společnosti a v rámci ní pak bude produkty dále šířit. Výuka by měla být podávána srozumitelným způsobem. Prodejcům by měla být dána možnost, aby mohli vyjádřit pohled vycházející z jejich zkušenosti. Společnost se tak může dozvědět o nových strategických partnerech.
-kh-
Zdroj: Chief Learning Officer - americký časopis a server pro manažery vzdělávání