„Prvním impulsem k tomu vytvořit online webináře byla snaha vynahradit našim klientům kurzy, na které byli přihlášeni, ale teď si na ně budou muset nějakou dobu počkat. Druhým impulsem byl náš zájem pomoct a poradit firmám, které se ze dne na den ocitly v naprosto nové situaci,“ říká Lukáš Fejks, ředitel Top Vision.
Jaká témata táhnou?
Webináře jsou věnovány aktuálním tématům, jako je krizové řízení, krizová komunikace, pracovněprávní problematika nebo vedení týmu na home office. První webináře vznikly jako první pomoc firmám v krizi. V současné době jsou doplňována další témata, která souvisí spíše s karanténou a změnou životního stylu.
Například kurz Jak se neutopit v ponorce je manuálem pro přežití situace náročné pro celou rodinu. Kurz Online/offline and happy varuje před útěkem do virtuálního světa sociálních sítí a zpravodajských serverů.
„Oslovili jsme naše nejlepší lektory, kteří přišli s vlastními nápady a vlastními tématy. Webináře probíhají live, což považuji za jejich hlavní přidanou hodnotu. Účastníci se tak mohou zeptat na své konkrétní případy a sdílet své zkušenosti,“ říká Tomáš Petrův, který vede kreativní tým Top Vision.
Webináře naplněny za 30 minut!
První série webinářů proběhla zdarma a byla určena věrným klientům Top Vision. O webináře byl neuvěřitelný zájem. Během půl hodiny byly nejen naplněny, ale dokonce přeplněny.
„O webinářích zdarma jsme informovali naše klienty v newsletteru. Po odeslání mailingu se doslova strhla lavina a za půl hodiny byly všechny webináře obsazené. Vypadá to, že home office je ideální příležitostí pro online vzdělávání.“ popisuje situaci PR manažerka Ivana Molnárová.
WEBINÁŘE jsou nyní placené, ale ceny jsou nastaveny tak, aby si je jednou týdně nebo jednou měsíčně mohl dovolit a dopřát každý. Velkou výhodou online kurzů je dostupnost vzdělávání po celé republice. Už není nutné dojíždět do Prahy, Brna nebo do Ostravy.
Z offline do online světa
Top Vision v současné době své služby neomezuje, ale přesouvá je z offline do online světa. WEBINÁŘE jsou otevřené pro jednotlivce z různých firem, aby měli možnost vyměňovat si své zkušenosti. ONLINE KURZY si však může objednat i firma, která potřebuje proškolit své zaměstnance a preferuje firemní vzdělávání na míru.
„Naši firemní klienti nyní přecházejí na online tréninky a online koučinky. A my s radostí sledujeme, jak poptávka po online vzdělávání narůstá,“ vysvětluje Aneta Soldánová z obchodního týmu.
Potřebujete rychle načerpat nové informace? Vyřešila by vaše problémy konzultace s odborníkem? A jak jsou na tom vaši kolegové? Klesá jejich motivace a s ní i produktivita? Podpořte týmového ducha a objednejte sobě a svým kolegům ONLINE KURZY.