10 tipů pro snadnější zavedení pružné práce

Zaměstnanci pracující na dálku mohou být spokojenější a výkonnější. Pro řadu firem je však stále problém pružnou práci zavést. Jak tedy na to?

- Uvědomte si rozdíly mezi prací v kanceláři a doma.

- Jasně formulujte svou politiku pružné práce.

- Ujistěte se, že zaměstnanci pracující na dálku mají doma širokopásmový internet.

- Vybavte zaměstnance pracující na dálku firemními přenosnými počítači.

- Věnujte zvýšenou pozornost zajištění bezpečnosti firemních informací.

- Udržujte otevřenou komunikaci.

- Zajistěte zaměstnancům pracujícím na dálku jediné telefonní číslo, na kterém mohou být zastiženi bez ohledu na místo výkonu práce.

- Zabudujte pružnou práci do plánů kontinuálního rozvoje firmy.

- Neuvazujte pružné zaměstnance ke konkrétnímu stolu v kanceláři.

- Vybavte zaměstnance pracující na dálku tzv. chytrými telefony, které jim ušetří čas.

-kk-

Zdroj: Management Today - portál britského manažerského magazínu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Management Today