5 věcí, které chtějí zaměstnanci slyšet

Řada ředitelů zaměstnancům sděluje své vize, poslání firmy a strategie, jak se k jejich naplnění dostat. Organizují k tomu roadshow, vyvěšují plakáty, popisují stránky firemního magazínu. A očekávají, že se podle toho začnou zaměstnanci chovat a jejich představy naplní. Jenomže ono se často nic neděje. Proč tomu tak je? Je to docela jednoduché. Když nenaplníme základní komunikační potřeby zaměstnanců, nebude je naše vize zajímat.

Magda Chvalinová, [INSIDERS]

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

7 kroků, jak přimět manažery komunikovat

Aktuální

5 věcí, které chtějí zaměstnanci slyšet