Otevřený Leader - smysluplná inkluze a diverzita v praxi
Termín: Pátek 10. března od 10:00 do 11:30
Podělíme se s vámi o praktické zkušenosti z toho, jak dělat inkluzivní leadership, který vytváří konkurenční výhodu jak na trhu práce, tak z hlediska výkonnosti firmy jako celku.
Otevřenost různosti pohledů a názorů přináší řadu benefitů a ukazuje se, že významně zvyšuje konkurenceschopnost firem a organizací v rámci jejich businessu i na trhu práce. Ovšem diverzita automaticky neznamená, že tým (potažmo firma) bude dosahovat vysokých výkonů.
Základním kamenem je inkluzivní leadership, který dbá na to, aby všichni zaměstnanci byli posuzováni na základě kompetencí a dovedností. Zároveň usiluje o to, aby s lidmi bylo zacházeno s respektem a spravedlivě, a aby měli stejná práva a příležitosti.
Během HR ZOOM Snack se s vámi podělíme o postupy a přístupy, jak inkluzivní leadership podpořit.
Co se během společného setkání dozvíte?
- Co nám inkluzivní leadership může přinést
- Jaká je role nevědomých předpokladů v kontextu inkluzivního leadershipu
- Jaké dovednosti potřebujeme u našich leaderů posilovat, aby spoluvytvářeli inkluzivní a bezpečné prostředí
- Jak téma inkluze rezonuje v ostatních firmách a jak k němu přistupují
Programem vás provede:
Vítek Špaňhel, MA, lektor a konzultant
Design thinking
Termín: Čtvrtek 23. března od 10:00 do 11:30
Na co se můžete těšit:
- Jak vytvořit produkt, který budou klienti milovat?
- 5 kroků design thinkingu:
- Empatie, práce s personami, empatické rozhovory
- Definování problému a správné otázky, metoda C – T – P (Cíle – Touhy – Představy)
- Generování nápadů odblokování kreativity
- Prototyp
- Testování
- Neuropsychologie ve službách krále – CX / UX / HMI
- RIPRAN (Risk Project Analysis) – jak předcházet fatálním chybám a problémům – jak vyvážit sílu uvolněné kreativity a nekritičnosti s realitou
- Jak rozvolnit pasivní rezistenci v úspěšné firmě – engagement inovací
- Vše, co jste o inovacích chtěli vědět a doposud jste se báli zeptat
Programem vás provede:
MUDr. Martin Kalenda, MBA
Klíčové aktivity životního cyklu zaměstnance
Termín: pátek 24. března 10:00 - 11:30
V HR Zoom Snack se budeme věnovat jednotlivým nástrojům, které jsou důležité pro všechny fáze života zaměstnance ve firmě. Aby to byl život skutečně šťastný a úspěšný, je potřeba myslet na to, že bez správných nástrojů a reálně konaných aktivit, toto nikdy nenastane.
Náboru a výběru zaměstnanců jsme se věnovali už v samostatném HR Zoom Snack. Nyní se pojďme podívat dál, na adaptaci, nastavení rozvoje, moderní aspekty hodnocení a novou podobu kompetenčních modelů (sources of success). K tomu přidáme nástroje Talent Managementu a pokud se objeví otázky na outplacement, můžeme otevřít i toto téma.
Programem vás provede:
Mgr. MUDr. Vratislav Kalenda, MSc. In SHRM, senior konzultant, expert na psychodiagnostiku
Přístupové údaje budou zaslány po dokončení registrace.
Zdarma až pro 2 osoby z jedné společnosti.
Workshop je určen pro HR ředitele, manažery a specialisty na vzdělávání, HR business partnery.
Není určeno poradenským a vzdělávacím firmám a lektorům.