Pod slovem vynikající si různí lidé mohou představovat různé věci. Někdo si například představí dokonalost. Když však budete uvažovat o dokonalosti, nikdy jí nedosáhnete.
Firma, která chce dosáhnout vynikajících výsledků ve své činnosti, by měla začít očekáváním vynikající výkonnosti od svých zaměstnanců. Položte si proto následující otázky:
- Očekáváte od zaměstnanců vynikající výkony? Jak jste si definovali, co to pro vás znamená?
- Je vaše firma vynikající v poskytování služeb zákazníkům (podle zákazníků, nikoli podle vás)? Kdo na vašem trhu vytváří standard vynikajících výkonů?
- Uplatňujete ve své obchodní praxi zásadu, že přibližné je dostatečné? Kdybychom se zeptali zaměstnanců na vaši výkonnost, ocenili by ji jako vynikající?
- Představují vynikající výsledky zvyk, který uplatňujete v každodenním pracovní životě? Jak je tomu u vašich zaměstnanců?
-kk-