Jak je na tom vaše zaměstnavatelská značka?

Ilustrační snímek

Firma, která chce přilákat ty nejlepší talenty, potřebuje silnou značku zaměstnavatele. Jak se ale vůbec taková značka vytváří a jak ji posílit? Chcete-li vylepšit svou zaměstnavatelskou značku, musíte nejprve vědět, v čem jsou její nedostatky. Zjistit to vám pomůže audit zaměstnavatelské značky. Server Recruiter.com doporučuje zaměřit se na následující oblasti hodnocení.

1. Firemní webové stránky

Zamyslete se nad tím, co o vás vaše stránky vlastně říkají případným uchazečům o práci. Působí váš tým přátelsky a vaše pracovní prostředí příjemně? Snažte se o maximální autentičnost a zjistěte, jak snadné je pro zájemce o práci u vás najít sekci s nabídkou pracovních míst.

2. Vaše firma v médiích

Prověřte, zda se o vaší firmě mluví i v jiných médiích stejně jako na vašich webových stránkách. Začít můžete vyhledáváním zmínek o vaší firmě na internetu a v tisku.

3. Inzeráty s nabídkou práce

Nejsou vaše nabídky příliš obecné a nudné? Vyhodnoťte, do jaké míry konkrétně popisují nejen požadavky na hledané pracovníky, ale i výhody vaší firemní kultury. Dále se zaměřte na to, jak snadné je pro zájemce, kteří si přečtou inzerát, kontaktovat vaše náboráře s případnými dotazy.

4. Zkušenosti uchazečů

Opravdu víte, jak je pro uchazeče příjemné projít vaším náborovým procesem? Pokud si nedají tu práci a nereferují o svých negativních zkušenostech s vámi na nějakém hodně viditelném místě, často si jejich frustraci ani neuvědomíte. Zkuste zavést pravidelné kontroly, kdy vaši stávající pracovníci budou sami procházet stejným procesem jako uchazeči.

-kk-

Zdroj: Recruiter.com - americký server pro náboráře a uchazeče o zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Recruiter.com