Jak si získat přízeň zákazníků HR

Ilustrační snímek

Deset jednoduchých způsobů, jak si vytvořit zákazníky, kteří budou pět chválu na vás jako HR profesionála... Tak zní název článku zkušeného personalisty, bývalého personálního ředitele společnosti PepsiCo a autora odborných knih z oblasti HR Alana Collinse na portálu successinhr.com.

Co byste tedy měli vědět? Především to, že každý zákazník je jiný a klíčem k úspěchu je zajistit mu to, co opravdu potřebuje a ve chvíli, kdy to potřebuje.

  1. Když zákazník po vás chce určitý postup krok po kroku, dejte mu jej.

  2. Když zákazník chce, abyste mu naslouchali, vyslechněte jej a nabídněte možnosti řešení situace.

  3. Když zákazník chce, abyste se za ním zastavili a podívali se, jak pokračuje, dělejte to pravidelně.

  4. Když zákazník potřebuje podporu a potvrzení, že dělá určitou věc správně, potvrďte mu to.

  5. Když zákazník chce více prostoru pro svou práci, dejte mu jej.

  6. Když zákazník chce, abyste byli na příjmu 24 hodin denně po 7 dní v týdnu, aby se vám případně mohl ozvat, dovolte mu to. Většinou volat nebude.

  7. Když zákazník chce, abyste jej seznámili se správnými lidmi, učiňte to.

  8. Když zákazník chce, abyste zvyšovali své nároky a nabízeli mu nové výzvy, zvyšte mu laťku.

  9. Když zákazník chce být překvapován, překvapte je něčím příjemným, co neočekával.

  10. Když se zákazník nechce řídit vašimi radami, neberte si to osobně. Přijměte to jako realitu a soustřeďte se na někoho jiného.

-kk-

Zdroj: Success in HR - americký HR blog
Zobrazit přehled článků ze zdroje Success in HR