Náborář by měl být důvěryhodný, důvěryhodný vůči kandidátům, zaměstnavateli, vedení společnosti, pro níž pracuje, spolupracovníkům a tak dále. Tuto svou vlastnost si musí i zachovat. K tomu je zapotřebí talent, organizační schopnosti, porozumění obchodu. Musí též umět klást závažné otázky a vědět, jak svojí společnosti dopomoci k dosažení vytyčených cílů.
Další rada, jak si zachovat důvěryhodnost zní: staňte se fanatikem v souvislosti s výsledky náborů, dejte všem najevo, že jste to právě vy, kdo o všem ví. Dále je třeba zdokonalit se v jednání s kandidáty. O vaší práci mluvte vždy v kladném smyslu. Kandidáti pak získají důvěru ve vás i vaši společnost.
Důvěryhodný náborář musí být v první řadě výborným manažerem. Musí umět získávat důvěru lidí, komunikovat s nimi a zároveň se přitom učit a zdokonalovat. Na uchování své důvěryhodnosti musí stále pracovat. Jakmile ji jednou ztratí, těžko ji bude získávat zpět.
**Datum vydání: VII/2002**