Komunikace může být klíčem k vašemu úspěchu v práci

Komunikace je většinou klíčem k úspěchu. Využijte ji v jednání s vaším šéfem. Může se stát klíčem k vaší kariéře. Pokud pracujete v týmu, tak víte, že pro budování kariéry a zajištění kariérního růstu je třeba drát se dopředu. A v tom vám pomůže právě komunikace.

Když máte pocit, že by mohla nějaká situace přinést problém, nebojte se o svých myšlenkách mluvit.

Cítíte se přetížení a unavení a nestihnete dokončit zakázku do termínu. Oznamte to šéfovi a požádejte někoho o pomoc. Upozorněte na to, že je to pouze dočasná situace.

Dobrá komunikace ale není jen o slovech. Překvapte třeba šéfa nebo kolegy po vydařeném projektu pizzou nebo lahví šampaňského. Nebojte se, že by to brali jako úplatek nebo podlézání. Pokud ji tedy nebudete nosit každý den.

Možná se vám nějaké situace budou zdát trapné, ale opravdu se nebojte, spíše jich využijte. Jen tak si vás někdo všimne.

-pk-
Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101