Manažerské tipy na každý den

Člověk ve vedoucí funkci musí každý den zastávat mnoho rolí – komunikuje se zaměstnanci a svými nadřízenými, udržuje kontakty se zákazníky a řídí projekty. V článku je uvedeno několik tipů, jak se všech těchto úloh zhostit co nejlépe, přičemž hlavní důraz je kladen na práci a komunikaci s lidmi:
* Dejte najevo, že umíte komunikovat. Ať už máte popsat svým podřízeným nový projekt, udělat pohovor s uchazečem o zaměstnání nebo vyřešit konflikt, snažte se, aby byla tato komunikace co nejefektivnější.
* Poznejte svého zákazníka. Každý vedoucí musí nejprve zjistit, jaké má konkrétní skupina zákazníků potřeby a co očekává.
* Hledejte kvalitní uchazeče. Snažte se především ve druhém objevit talent – talentovaní lidé se dají později mnohem snáze rozvíjet. Nebojte se přijmout člověka, který je chytřejší než vy.
* Buďte autorita. Snažte se být pro své podřízené vedoucím, kterého mohou respektovat a od něhož se mohou učit.
* Navazujte vnitřní vztahy. Hovořte s ostatními manažery. Můžete se tak dostat do povědomí ostatních.
* Propagujte svůj tým.
Zdroj: Monster.com - přední světový pracovní portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje Monster.com