Zaměstnanci si často stěžují na to, že si jich nadřízení neváží a že nemají pocit, že by svou prací přispívali ke zlepšení celkových výsledků společnosti. Manažeři oddělení lidských zdrojů z toho pak mají špatný pocit, protože to považují za osobní selhání – často jsou tak nadšeni například pro vytváření týmů, že je pak zaskočí, že ve výsledné efektu zaměstnanci jejich snahy nepřijali tak, jak by se očekávalo.
Dojde-li k podobné situaci, měli by se zástupci oddělení lidských zdrojů sejít a vzájemně se informovat o tom, co by se bývalo dalo zlepšit, přiznat si své chyby. Víc hlav víc ví, a tak je pravděpodobné, že se jim podaří přijít na způsob, jak změnit svůj přístup k zaměstnancům a jak se vyvarovat dřívějších chyb. Komunikaci však podporuje i správné prostředí, a proto by se dotyční měli ze sterilního prostředí kanceláří přesunout na taková jednání někam jinam – třeba do pizzerie.
**Datum vydání:** VII/2002
Zdroj: Workforce.com - informace o lidských zdrojích a jejich řízení