Nemůžete být se všemi kamarád

Jak můžete vyjednávat o důležitých záležitostech, jako je plat, benefity nebo povýšení, s manažerem, spolupracovníkem nebo přímým nadřízeným, když mu nevěříte, necítíte se respektováni, nebo když si myslí, že ho neposloucháte? V článku najdete několik tipů pro vylepšení vztahů na pracovišti. Když se zaměříte na zlepšování vztahů, neznamená to, že se budete snažit s každým skamarádit a být oblíbený. Budete se snažit zajistit, navzdory jakýmkoli osobním pocitům, abyste oba zúčastnění byli schopni konstruktivně zacházet s vašimi neshodami a rozdílnostmi. Cílem je vytvořit vztahy, kdy můžete s každým mluvit upřímně a spolupracovat na hledání řešení.

Jediným způsobem, jak vyřešit vztahové nebo komunikační problémy, je přímo o nich diskutovat. Mnoho lidí doufá, že vyléčí problémy ve svých pracovních vztazích, když přijdou se správným řešením. Lepším přístupem však je zaměřit se na zlepšování způsobu komunikace a pak se teprve vrátit k samotnému problému. Když jednou otevřete dveře, je obvykle snazší přimět ostatní lidi mluvit o problémech, které spatřují v pracovních vztazích. Většinou jsou také nespokojení se současnou situací a hledají způsoby řešení. Takové rozmluvy nejsou snadné, ale jsou velmi účinné. Jen efektivní a dobré pracovní vztahy vedou k produktivnímu vyjednávání.

-ba-
Zdroj: Monster.com - přední světový pracovní portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje Monster.com