Nová firemní kultura není jednoduchá změna

Největší společnosti rády investují své výdělky zpět do firmy. Vědí totiž, že i když byla stará firemní kultura úspěšná, musejí ji neustále inovovat a zlepšovat, aby nepřišly o zákazníky ani o pracovníky.

Výměna firemní kultury vůbec není lehká záležitost. Dlouhodobá změna totiž vyžaduje tvrdou a dlouhodobou práci. Lepší než rázná celková změna firemní kultury, jsou pomalé a malé změny v průběhu doby.

Největší společnosti chtějí podporovat závazek zaměstnance a zlepšit kvalitu a služby. Nevyhnutelně začnou pracovat na "programu" , který bude mít za cíl zlepšit práci zaměstnanců, ale ušetřit firemní peníze. Zaměstnance ale potěší, když budou zapojeni do velké akce, kde budou zplnomocnění k tomu, aby odvedli kvalitní výkon.

Některé společnosti jsou ochotné změnu firemní kultury podstoupit, ale vyvstane pro ně otázka, jakou část přesně by měly modifikovat. Odpověď na tuto otázku by si měli všichni dobře rozmyslet, protože změna na špatném místě by mohla společnosti spíše uškodit. 

Vytváření nové firemní kultury vyžaduje tvrdý pohled na lidské chování, motivaci a budoucí vizi společnosti. Nový systém by měl vytvořit prostředí, které povzbuzuje slušné chování a odrazuje chování nevhodné, budovat osobní motivaci.

 

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates