Pracujte na své produktivitě

Jak začínáte svůj pracovní den? Přijdete do kanceláře, uvaříte si kávu, vyřídíte telefony, odpovíte na e-maily a než se nadějete, tak můžete využít pauzu na oběd. Váš pracovní výkon je kdesi na bodu mrazu a celý den se vám může zdát zbytečný.

Je ale důležité, abyste podobné nálady velmi rychle překonali, protože byste mohli o svou práci také velmi lehce přijít. Měli byste se začít soustředit na to, jak postupně svou efektivitu zvýšit. Za prvé byste si měli stanovit priority. Každý den, když přijdete ráno do kanceláře, byste si měli ujasnit, co všechno chcete za daný den zvládnout. Klidně si napište seznam věcí, které je nutné vykonat.

Uvědomte si, že vaši produktivitu také ovlivňuje to, jak máte uspořádané věci na stole a kolik z nich vás rozptyluje. Naučte se správně komunikovat, a to tak, abyste komunikací neztráceli zbytečně čas a přinesla vám očekávané výsledky. Produktivita se ovšem neodráží pouze od těchto pravidel, je na každém zaměstnanci, zda chce trávit své dny produktivně a záleží také na zaměstnavateli, jakou produktivitu vyžaduje.

-pk-

Zdroj: HR Web.sk - Internetový týdeník o kariéře, lidských zdrojích a řízení.
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Web.sk