Britsko-nizozemský výrobce spotřebního zboží Unilever oznámil, že chce mít do roku 2015 na postech seniorních manažerů 55 % žen. Vychází z toho, že ženy nakupují nejvíce spotřebního zboží a budou tvořit většinu jeho budoucí pracovní síly. Dnes ženy představují více než 75 % všech zákazníků společnosti Unilever z celého světa, 50 % jejího talentového poolu a 50 % absolventů, které společnost přijímá.
Počet žen na vedoucích pozicích v Unileveru vzrostl z 23 % v roce 2007 na 28 % v roce 2011. Interní průzkum názorů manažerů na firmu s názvem Pulse, který se opakuje každý rok, naposledy ukázal, že počet manažerů podporujících firemní program diverzity stoupl o 4 % na 83 %.
Ženy nyní zastávají 30 % pozic nevýkonných ředitelů, ale pouze jednu funkci výkonné ředitelky.
-kk-