Všichni hledáme rovnováhu mezi osobním a pracovním životem. Chceme, aby naše zaměstnání bylo místem, které nám nebude ničit zdraví. Často se stává, že se věnujeme pracovním povinnostem na úkor osobní spokojenosti a.štěstí. Následující tipy na zlepšení kvality pracovního prostředí jsou námětem k přemýšlení pro manažery i obyčejné zaměstnance.
Udržujte si vizi – kdo chcete být a co chcete dělat. Srovnejte, jak se shoduje s vizí společnosti, kde pracujete. Neustále se učte – využívejte možností, které vám poskytuje podnik. Nenechávejte si všechnu práci a hlavně problémy a pracovní překážky pro sebe, konzlutujte a raďte se s kolegy. Hledejte potěšení v pomoci ostatním, ve výsledcích své práce. nezanedbávejte odpočinek! Zkoušejte nové nápady – jsou prostředkem růstu. A nezapomeňte - není prohřeškem se v práci zasmát – pokud se najde důvod.