Zatímco se náboráři snaží ujistit, že našli vhodné uchazeče o zaměstnání, uchazeči si chtějí být jistí, že mohou jejich nabídku přijmout. Článek připomíná hlavní věci, které se uchazeči chtějí na přijímacích pohovorech dozvědět.
- Jste spolehliví? Špatně zorganizovaný pohovor vyšle uchazeči jasný signál, aby začal pochybovat o tom, jak to ve firmě chodí.
- Dokážete se rozhodovat? Lidé nechtějí pracovat pro šéfy, kteří se vyhýbají rozhodování. Nedovolte, aby váhání nad přijetím podrylo tuto kvalitu.
- Dokáží se všemi vyjít? Náboráři by také měli mít na paměti, že uchazeči uvažují nad tím, zda se jim bude líbit trávit s nimi osm hodin denně.
- Jste upřímní? Chytří uchazeči vidí skrz „obchodní" taktiky, které se vyhýbají méně atraktivním aspektům nabízené práce.
- Necháváte je v nevědomosti? Pokud uchazečům nesdělíte, že již nejsou ve hře, jen velmi těžko se s nimi ještě někdy v budoucnosti setkáte.
-kk-