LinkedIn mění pravidla pro rozesílání InMailů

Ilustrační snímek

Náboráři, kteří používají placený účet Recruiter na sociální síti LinkedIn, mohou odesílat přímé zprávy (InMail) všem uživatelům sítě, a oslovovat je tak s nabídkami práce. Většina z nich správně pochopila, že posílat cílené a osobní nabídky je mnohem efektivnější, než masově šířit jednu nabídku na stovky či tisíce adres. Přibližně 2 procenta uživatelů služby Recruiter však stále jdou cestou hromadných mailů, které mají u adresátů malou odezvu a většinou je obtěžují. Adresáti této nevyžádané a neosobní pošty pak přestávají číst i relevantní nabídky ostatních, seriózních náborářů. LinkedIn se tomu nyní snaží zabránit změnou podmínek používání služby.

Již v lednu došlo ke zpoplatnění odesílání hromadných zpráv členům diskusních skupin. Od srpna začnou platit tato opatření:

- Uživatelé účtu Recruiter, u nichž bude při 100 a více InMailech odeslaných během 14 dnů zaznamenána odezva pod 13 %, o tom budou informováni a dostanou doporučení, jak odezvu zvýšit.

- Budou-li i nadále dosahovat odezvy nižší než 13 %, rozesílání hromadných e-mailů jim bude znemožněno po dobu 14 dnů.

- Dosáhnou-li po 14 dnech vyšší odezvy, získají opět možnost rozesílat zprávy hromadně. Pokud ne, dalších 14 dnů budou moci rozesílat zprávy vždy jen jednomu uživateli najednou.

Více než 98 uživatelů služby Recruiter se tato změna nedotkne. Prospěch z ní budou mít všichni, uvádí LinkedIn na svém blogu.

Myslíte, že tato změna LinkedInu prospěje? Dokáže ochránit uživatele od masového spamu s neadresnými nabídkami práce? Posílí zájem o relevantní nabídky?

-kk-

 

Zdroj: LinkedIn Talent Blog - blog profesní sociální sítě LinkedIn zaměřený na nábor a rozvoj talentů
Zobrazit přehled článků ze zdroje LinkedIn Talent Blog