Hledáte zaměstnance online? Pak se nesnažte být vtipní (2/2)

První článek nás varoval, že v pracovních inzerátech není radno neuváženě vtipkovat. Nyní se podíváme, co nás k tomuto varování vedlo. Pokud se chystáte připravit reklamu v odvětví, jako je zdravotnictví, finanční poradenství nebo oprava aut, humor se vám může vymstít. 

To je také důvod, proč se humor se tradičně využívá převážně tam, kde jsou prodávány produkty nebo služby, které nejsou příliš nákladné, a o jejichž nákupu se zákazník nemusí příliš zamýšlet. V těchto případech je totiž humor bezpečný a funguje dobře.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Hledáte zaměstnance online? Pak se nesnažte být vtipní (1/2)

Aktuální

Hledáte zaměstnance online? Pak se nesnažte být vtipní (2/2)