Překročte hranice běžného a zažijte firemní akci ve stylu velkých koncertů

Přemýšlíte o uspořádání nezapomenutelné firemní akce? Inspirujte se rozhovorem s Michaelou Myškovou, marketingovou manažerkou STAGES HOTEL Prague. Tento moderní čtyřhvězdičkový hotel, nacházející se jen pár kroků od O2 areny, nabízí ideální prostředí pro konference, workshopy, obchodní jednání i společenské události. Hotel disponuje špičkovými konferenčními prostory s kapacitou až 300 osob, vybavenými nejmodernější technikou, včetně vysokorychlostního internetu a zabudovaných projektorů. Pro relaxaci během přestávek můžete využít zelené atrium pod širým nebem. A co víc, hotel nabízí i unikátní místnost s parketem a disko koulí pro netradiční školení nebo afterparty.

STAGES HOTEL Prague

Můžete nám představit STAGES HOTEL Prague?

STAGES HOTEL Prague je moderní čtyřhvězdičkový hotel, který vyrostl jen pár desítek metrů od O2 areny, má k dispozici 300 pokojů a jeho interiér i budova samotná je inspirována hudbou a velkými koncerty. Zároveň je členem celosvětové sítě Marriott pod značkou Tribute Portfolio, což zaručuje nejen vysoký standard ubytování, ale i nezapomenutelný zážitek.

Zmiňovala jste umístění hotelu, v čem je výhodná jeho lokace pro firemní klienty? Jaké jsou hlavní přednosti hotelu pro firemní hosty?

STAGES HOTEL Prague má vynikající dostupnost vlakem, metrem, tramvají i automobilem. Pohodlně zaparkujete buď přímo v podzemních hotelových garážích s kapacitou 100 míst, nebo v přilehlém parkovacím domě s kapacitou 1.500 míst.

Pro firemní klientelu nabízíme komplexní služby zahrnující parkování, ubytování, stravování, pronájem konferenčních prostor i volnočasových aktivit.

STAGES HOTEL Prague

Jaké typy konferenčních místností nabízíte a jaká je jejich kapacita?

Ve STAGES HOTEL Prague nabízíme několik typů konferenčních místností s kapacitou 10 – 300 osob, všechny jsou s denním světlem a přímým vstupem do atria, kde si během přestávky klienti mohou odpočinout v zelené oáze pod širým nebem.

Také máme jednu velmi specifickou konferenční místnost s parketem a disko koulí, která slouží především k pořádání různých afterparty, tiskových konferencí, ale i školení v netradiční podobě. Tato místnost nemá denní světlo, ale je kompletně odhlučněna a oddělena od okolního dění v hotelu.

Jaká je dostupnost technického vybavení (projektory, ozvučení, osvětlení, Wi-Fi) pro firemní akce?

Všechny konferenční místnosti jsou standardně vybaveny zabudovanými projektory, promítacími plátny a ozvučením. Samozřejmostí je i vysokorychlostní internet, klienti se mohou připojit prostřednictvím Wi-Fi i pevného kabelu.

STAGES HOTEL Prague

Jaké druhy akcí je u vás možné uspořádat? Jak flexibilní jsou vaše prostory pro různé typy akcí (konference, workshopy, obchodní jednání, společenské události)?

Ve STAGES HOTEL Prague jsme schopni uspořádat různé typy firemních akcí, od malých meetingů po velké několikadenní konference, tiskové konference, velké prodejní výstavy apod.

S jakými druhy akcí se na vás klienti nejčastěji obrací?

Nejčastěji nás klienti oslovují s akcemi jedno až dvoudenními s průměrnou kapacitou 150-200 osob zahrnujícími konferenci, coffee breaky, večeři, večerní zábavu, nocleh a snídani.

Vzpomenete si na nějaký netradiční požadavek na uspořádání akce?

Asi nejoriginálnější akcí bylo celorepublikové setkání vrcholných manažerů jedné banky ve stylu punku. Generální ředitel přišel s “čírem”, v našich konferenčních místnostech vyrostlo pódium jako na “fesťáku”, kde hrály Rybičky 48, to byl skvělý nápad! Více takových odvážných akcí!

STAGES HOTEL Prague

Jaké jsou největší a nejúspěšnější akce, které jste zde pořádali?

Za 2,5 roku, kdy jsme otevřeni, se u nás uskutečnilo mnoho akcí a je těžké vybrat největší a nejúspěšnější, ale zkusím to. Největší byla asi akce ŠKODA AUTO, která probíhala ve spolupráci s O2 universum, při které byla kompletně vyblokována kapacita hotelu i všech konferenčních místností na několik dní. A nejúspěšnější byla komplexní péče o národní hokejový tým při MS 2024, které se konalo v O2 areně. Zajišťovali jsme ubytování, stravování, strategické meetingy, odpočinkové a regenerační zóny a v neposlední řadě velkolepou oslavu zlaté medaile.

Jakým způsobem pomáháte klientům s přípravami jejich akcí/teambuildingů? Jaký druh podpory poskytujete při organizaci akcí?

Klienty provázíme celou akcí od její první poptávky přes realizaci až po její kompletní zhodnocení. Nasloucháme požadavkům a přáním, navrhujeme vlastní podněty a zpracováváme varianty k finální spokojenosti klienta.

Michaela Myšková, marketingová manažerka, STAGES HOTEL Prague
Michaela Myšková, marketingová manažerka, STAGES HOTEL Prague

Na některých firemních akcích spolupracujete se společností ASIANA, jak byste tuto spolupráci zhodnotila, v čem je její přínos?

Se společností ASIANA jsme spolupracovali již na několika akcích, z nichž bych určitě zmínila velkou konferenci pro firmu Albert. STAGES HOTEL Prague zajišťoval ubytování, parkování, konferenční prostory i veškerý catering. Byla to jedna z velkých akcí s téměř plně vyblokovanou kapacitou hotelu a dopadla velmi úspěšně. Oba týmy fungovaly v maximální profesionalitě a plném nasazení, což se nám vrátilo ve formě krásné zpětné vazby přímo od klienta. Z každé takovéto podařené akce máme radost a těšíme se na všechny další.

Jaké gastronomické služby nabízíte pro firemní akce (kávové přestávky, obědy, večeře, catering)? Jaké jsou možnosti přizpůsobení menu podle požadavků klientů?

Co se týče cateringu, jsme připraveni uspokojit i nejnáročnější klientelu se specifickými požadavky (např. již zmiňovaný národní tým). Standardně máme připraveno několik druhů coffee breaků, servírovaného menu nebo bufetu. Vzhledem k tomu, že máme i venkovní prostory s kapacitou až 1.000 osob, nabízíme i možnost grilování.

STAGES HOTEL Prague

Jaké typy pokojů nabízíte a jaká je jejich kapacita pro ubytování účastníků akcí?

STAGES HOTEL Prague nabízí kapacitu 300 designových pokojů od základního typu COMFORT až po FRONTMAN SUITE s venkovní terasou. Dokážeme tedy ubytovat a odbavit i větší a náročnější akce.

Nabízíte speciální balíčky pro účastníky konferencí a firemních akcí?

Samozřejmě ano, pro naše korporátní klienty máme připravenou celou řadu konferenčních balíčků a dokážeme připravit i balíčky na míru dle přání klienta.

Jaké další služby a vybavení nabízíte hostům během jejich pobytu (fitness centrum, wellness, parkování)? Poskytujete nějaké speciální služby určené pouze pro firemní klienty?

Během pobytu ve STAGES HOTEL Prague mohou naši klienti využít fitness centrum, které je přístupné pouze pro hotelové hosty, parkování přímo v hotelu v podzemních garážích, posezení na venkovní Piazzettě či atriu nebo mohou zajít na nějaký koncert či akci v přilehlé O2 areně nebo O2 universum. Spousta klientů tyto návštěvy akcí zahrnuje přímo do konferenčního balíčku.

Nabízíte nějaké shuttle služby z letiště nebo jiných důležitých míst v Praze pro firemní klienty?

Standardně tyto služby nenabízíme, hotel je velmi dobře dostupný metrem, vlakem, tramvají i autobusem. Pokud však klient tuto službu požaduje, velmi rádi ji zajistíme.

Chystáte pro své klienty nějaké novinky?

V tuto chvíli připravujeme novou banquetovou mapu. Plánujeme také venkovní akce na naší Piazzette a atriu, mini akustické koncerty, nabídku venkovních trhů, např. vánočních, velikonočních, letní kino, školu tance či skákání přes švihadlo a spoustu dalšího.

Recenze: Albert Česká republika:

“Chtěl bych moc poděkovat za služby ASIANA Group a hotelu STAGES u příležitosti akce GOLDEN ALBERT PARTY pro Albert ČR. Vše klaplo na 120 % a je vidět, že s pořádáním podobných akcí máte zkušenosti. Není obvyklé, že vše funguje tak, jak se naplánuje. I když to zákazník očekává, málokdy to zažije. U vás to ale platilo a byla vidět profesionalita na každém kroku. Zpětná vazba od účastníků to jen potvrzuje. Děkujeme i za parking, který jste pro nás večer zajistili, když už jsme to omylem :-) slíbili. Věřím, že se u podobné akce nevidíme naposledy,“ říká Kamil Navrátil, Facility Services Manager.

Kamil Navrátil, Albert, Pavla Pulchart, ASIANA

Kamil Navrátil, Albert, Pavla Pulchart, ASIANA

Hodnocení eventových prostor očima experta

Hodnocení: 4.5 / 5

Pavla Pulchart
Pavla Pulchart
Business Development Manager, ASIANA Group

Hotel STAGES patří do mého interního portfolia pražských hotelů. Ať už se jedná o klienta tuzemského nebo ze zahraničí, je velmi pravděpodobné, že do nabídky zařadím právě STAGES.

 

Unikátní design hotelu ruku v ruce s efektivně využitým prostorem nabízí variabilní využití zejména pro konference a další skupinové akce. Svítící logo klienta nad hlavním vchodem je detail, který mě neskutečně baví.  

 

Důležitým prvkem je gastronomie. Chutné a vyvážené kombinace jídel patří mezi klíčové body hodnocení spokojenosti zákazníka.

 

Ačkoli hotel STAGES není v centru města, jeho poloha u stanice metra i tramvaje splňuje požadavky dobré dostupnosti. Zejména bych ale chtěla vyzdvihnout ochotu a flexibilitu v plnění specifických požadavků, kterých u žádné akce není málo. V tomto ohledu patří STAGES a jeho tým k tomu nejlepšímu, co Praha může svým návštěvníkům nabídnout.

 

Výhody:

  • Skvělá kuchyně
  • Dobře vybavené konferenční prostory
  • Možnost kombinace aktivit s O2 arénou
  • Flexibilní přístup
  • Útulné pokoje

 

Nevýhody

  • Lokalita mimo centrum města