Lidské zdroje - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak komunikovat o benefitech v ekonomické krizi

Omezování komunikace o benefitech vobtížných ekonomických časech se může negativně podepsat na fluktuaci a produktivitě zaměstnanců, což má přímý vliv na celkové…

Zpětná vazba není zbytečná, ale musí se umět

Článek v rámci předplatného Zpětná vazba není zbytečná, ale musí se umět

Zpětná vazba je důležitý manažerský nástroj, který pomáhá formovat chování…

Uznání je jednoduché a účinné

Článek v rámci předplatného Uznání je jednoduché a účinné

Pouhý" projev uznání zaměstnancům může zvýšit míru jejich angažovanosti o…

Motivace nemusí být jen o penězích

Článek v rámci předplatného Motivace nemusí být jen o penězích

Seznámením stím, co motivuje jednotlivé zaměstnance, a pochopení…

Desatero přikázání motivace zaměstnanců

Článek v rámci předplatného Desatero přikázání motivace zaměstnanců

Zaměstnanci bez motivace jsou právem označováni jako černé díry vobchodním…

Nebojte se zpětné vazby

Článek v rámci předplatného Nebojte se zpětné vazby

Poskytování zpětní vazby je dovednost, které se lze naučit stejně jako…

Motivace nemusí stát balík

Článek v rámci předplatného Motivace nemusí stát balík

Bez ohledu na snižování nákladů, odkládání placení účtů, rychlejšího…

Nefinanční odměňování: Kreativitě se meze nekladou

Článek v rámci předplatného Nefinanční odměňování: Kreativitě se meze nekladou

Ekonomické časy mohou být obtížné. Odměňování zaměstnanců přesto zůstává…

5 nenákladných strategií pro uznání zaměstnanců

5 nenákladných strategií pro uznání zaměstnanců

Projevy uznání zaměstnancům by měly být časté a smysluplné. Platí zde…

Nenákladné strategie k udržení nejlepších zaměstnanců

Článek v rámci předplatného Nenákladné strategie k udržení nejlepších zaměstnanců

Bez ohledu na současnou ekonomickou nejistotu je vytvoření systému odměn,…

Britové šetří na cestování a bavení klientů

Článek v rámci předplatného Britové šetří na cestování a bavení klientů

Nejnovější čtvrtletní výzkum britského Institutu pro personalistiku a…

Proč investovat do komunikace o benefitech

Článek v rámci předplatného Proč investovat do komunikace o benefitech

Ve stresujících obdobích mají firmy tendenci snižovat mimo jiné i…

Motivace v ekonomické nejistotě

Motivace v ekonomické nejistotě

Vobdobí ekonomické nejistoty platí více než kdy jindy, že kplnění termínů,…

Výpis 742754 z celkem 1276