Benefity u neoblíbenějších zaměstnavatelů

V rámci doprovodného průzkumu spojeného se soutěží Zaměstnavatel roku 2008 zkoumala společnost PricewaterhouseCoopers rozdíly v poskytování benefitů u nejoblíbenějších a ostatních zaměstnavatelů. Zjistila, že hlavní rozdíly nejsou ve výši investic, ale zejména v portfoliu nabízených benefitů a jejich zacílení.

Nejoblíbenější společnosti nabízejí tzv. cafeteria systém, kdy zapojují zaměstnance do volby při výběru benefitů. Nabízejí také zaměstnancům své produkty výhodněji nebo poskytují zajímavé slevy u partnerských společností. Portfolio benefitů zacilují na budoucnost zaměstnanců. Umožňují přístup ke vzdělávání a rozvoji.

Důležitou roli hraje také přístup k zaměstnancům-rodičům. 74 % společností umožňuje zaměstnancům práci na částečný úvazek a 39 % společností práci z domova.

-kk-

Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny