Letní tipy pro zvýšení motivace v call centrech

Ilustrační snímek

V call centrech bývá horko i v zimě, natož uprostřed léta. Spolu s tím, jak stoupá teplota, klesá motivace zaměstnanců. Britský portál Call Centre Helper proto oslovil vedoucí call center, aby se podělili o svá doporučení, jak motivovat telefonisty v průběhu léta. Ty nejzajímavější jsme pro vás shrnuli.

Nenuťte zaměstnance nosit obleky

Alespoň v průběhu léta povolte krátké rukávy a celkově uvolněnější styl oblékání.

Nabídněte pružnější výkon práce

Zaměstnanci ocení pružnější pracovní dobu, aby mohli v létě moci být více se svými dětmi a rodinami. S tím souvisí i možnost práce z domova.

Pusťte zaměstnance ven

Dejte jim v létě možnost osobně navštívit zákazníky, s nimiž jenom telefonují, nebo se zúčastnit školení. Můžete pořádat i venkovní porady.

Instalujte automaty na zmrzlinu

Umístěte je do haly nebo do odpočinkových místností či venkovních prostor zaměstnance.

Zajistěte klimatizaci a vodu

Pokud nemáte celoroční, pronajměte si alespoň přenosné klimatizační jednotky. Zajistěte zaměstnancům dostatek nápojů včetně možnosti chlazení.

Pořádejte letní soutěže

Odměňujte letní produktivitu letními cenami, jako jsou studené dobroty, volno navíc, poukazy na letní akce nebo různé věci na dovolenou.

Zajistěte letní balíčky pro přežití

Vybavte pracoviště deodoranty, papírovými kapesníky, mátovými bonbóny a dalšími užitečnými věcmi, které vaši lidé mohou v horku potřebovat.

-kk-

Zdroj: Call Centre Helper - britský online týdeník věnovaný call centrům
Zobrazit přehled článků ze zdroje Call Centre Helper