V call centrech bývá horko i v zimě, natož uprostřed léta. Spolu s tím, jak stoupá teplota, klesá motivace zaměstnanců. Britský portál Call Centre Helper proto oslovil vedoucí call center, aby se podělili o svá doporučení, jak motivovat telefonisty v průběhu léta. Ty nejzajímavější jsme pro vás shrnuli.
Nenuťte zaměstnance nosit obleky
Alespoň v průběhu léta povolte krátké rukávy a celkově uvolněnější styl oblékání.
Nabídněte pružnější výkon práce
Zaměstnanci ocení pružnější pracovní dobu, aby mohli v létě moci být více se svými dětmi a rodinami. S tím souvisí i možnost práce z domova.
Pusťte zaměstnance ven
Dejte jim v létě možnost osobně navštívit zákazníky, s nimiž jenom telefonují, nebo se zúčastnit školení. Můžete pořádat i venkovní porady.
Instalujte automaty na zmrzlinu
Umístěte je do haly nebo do odpočinkových místností či venkovních prostor zaměstnance.
Zajistěte klimatizaci a vodu
Pokud nemáte celoroční, pronajměte si alespoň přenosné klimatizační jednotky. Zajistěte zaměstnancům dostatek nápojů včetně možnosti chlazení.
Pořádejte letní soutěže
Odměňujte letní produktivitu letními cenami, jako jsou studené dobroty, volno navíc, poukazy na letní akce nebo různé věci na dovolenou.
Zajistěte letní balíčky pro přežití
Vybavte pracoviště deodoranty, papírovými kapesníky, mátovými bonbóny a dalšími užitečnými věcmi, které vaši lidé mohou v horku potřebovat.
-kk-