Lidské zdroje - zprávy z HR

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Neverbální signály v obchodní komunikaci

Server Entrepreneur.com oslovil odborníky na neverbální komunikaci stím, aby vysvětlili význam některých běžných gest, snimiž se můžete setkat vobchodní komunikaci.-…

Jak si udělat nepřátele

Jak si udělat nepřátele

Existuje minimálně 30 způsobů, jak si vpráci udělat nepřátele.1. Vždy…

A zase to chování

A zase to chování

Každý má určité slabší stránky ve svém chování na pracovišti.…

Lež má krátké nohy (i na pracovišti)

Lež má krátké nohy (i na pracovišti)

Jak nám od dětství vštěpovali rodiče, lhát se nemá. Přesto se někdy…

Nejlepší zaměstnanec, ale nejhorší člověk

Nejlepší zaměstnanec, ale nejhorší člověk

Představte si, že máte vtýmu velmi výkonného pracovníka, který je pro vás…

Zlepšete své komunikační dovednosti

Zlepšete své komunikační dovednosti

Komunikace je lepidlo, které drží pohromadě organizace. Je to prostředek…

Nejčastější prohřešky špatných posluchačů

Nejčastější prohřešky špatných posluchačů

Vobchodních vztazích běžně dochází ktomu, že lidé nedostatečně poslouchají…

Konflikty vyžadují strategii

Konflikty vyžadují strategii

Konflikty na pracovišti poškozují pracovní prostředí a znesnadňují výkon…

Umění konstruktivní zpětné vazby

Umění konstruktivní zpětné vazby

Důležitým, ale často opomíjeným aspektem (nejen) manažerské práce je…

Nenechte se vytočit

Nenechte se vytočit

Téměř na každém pracovišti se najdou nepříjemní kolegové, kteří si zvás…

Slušnost v práci by měla být samozřejmostí

Slušnost v práci by měla být samozřejmostí

Řada našich každodenních interakcí je matoucí. Často si říkáme, zda jsou…

Vědí zaměstnanci, co od nich očekáváte?

Vědí zaměstnanci, co od nich očekáváte?

Noví i stávající zaměstnanci potřebují vědět, co se od nich očekává, aby…

Nepropadejte pesimismu

Nepropadejte pesimismu

Každá firma má někdy problémy. Úkolem vůdců je pak usnadňovat situaci lidem…

Výpis 339351 z celkem 795