Lidské zdroje - zprávy z HR

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Jak reagovat na hrubé jednání při pohovoru

Základní pravidlo při pohovoru je zdvořilost. Co ale dělat, když se zaměstnanec, který pohovor vede chová agresivně? Zde je několik tipů, jak na hrubiána taktně…

Čtyři "ne" při jednání s náborářem

Čtyři "ne" při jednání s náborářem

Náborář je obvykle prvním kontaktem s potenciálním zaměstnavatelem a často…

Jak se chová dobrý šéf

Jak se chová dobrý šéf

Správně vést tým lidí, být přirozenou autoritou. Jaké další vlastnosti by…

Po zločinu podezřelého zaměstnance sami nepátrejte

Po zločinu podezřelého zaměstnance sami nepátrejte

Máte podezření, že některý z vašich zaměstnanců páchá v práci trestné činy?…

Chcete chatovat? 10 tipů pro instant messaging v práci

Chcete chatovat? 10 tipů pro instant messaging v práci

Chatování (instant messaging - IM) bylo dříve tabu, dnes se však stává…

První dny v novém zaměstnání

První dny v novém zaměstnání

Nástup do nového zaměstnání s sebou často nese rozpačité začátky. Stávající…

Co se zaměstnancem alkoholikem

Co se zaměstnancem alkoholikem

Každý manažer může jednou řešit problém se…

Trampoty s nadřízenými jdou řešit

Trampoty s nadřízenými jdou řešit

Ztěžuje vám váš nadřízený život? Nejste sami. Zde je několik…

Tykat či vykat?

Tykat či vykat?

Pravidla oslovování jsou všeobecně známá. Přehnané formalizování…

Řekněte e-mailu "ne"

Řekněte e-mailu "ne"

Zaměstnanci ve světě dnes znovu objevují hodnotu komunikace tváří v tvář.…

Pět způsobů, jak odhalit lháře

Pět způsobů, jak odhalit lháře

Dr. Charles Ford, psychiatr a profesor na alabamské universitě, tvrdí, že…

Naslouchání přispívá k lepší interní komunikaci

Naslouchání přispívá k lepší interní komunikaci

Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým…

Manažer jako posel špatných zpráv

Manažer jako posel špatných zpráv

Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je…

Výpis 495507 z celkem 795