Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Základní pravidlo při pohovoru je zdvořilost. Co ale dělat, když se zaměstnanec, který pohovor vede chová agresivně? Zde je několik tipů, jak na hrubiána taktně…
Náborář je obvykle prvním kontaktem s potenciálním zaměstnavatelem a často…
Správně vést tým lidí, být přirozenou autoritou. Jaké další vlastnosti by…
Máte podezření, že některý z vašich zaměstnanců páchá v práci trestné činy?…
Chatování (instant messaging - IM) bylo dříve tabu, dnes se však stává…
Nástup do nového zaměstnání s sebou často nese rozpačité začátky. Stávající…
Ztěžuje vám váš nadřízený život? Nejste sami. Zde je několik…
Zaměstnanci ve světě dnes znovu objevují hodnotu komunikace tváří v tvář.…
Dr. Charles Ford, psychiatr a profesor na alabamské universitě, tvrdí, že…
Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým…
Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je…