Adidas rozšiřuje mobilní nábor

Společnost Adidas spustila v říjnu Velké Británii aplikaci pro iPhone, jejímž cílem je nábor zaměstnanců z řad absolventů. Od té doby zaznamenala více než 7 tisíc stažení této aplikace.

Manažerka náboru v Adidas Group UK Jennifer Cunninghamová považuje spuštění aplikace za „zabití tří much jednou ranou“. První výhodou je zdokonalení náborového procesu, druhou podpora inovací a novinek na trhu a třetí přilákání talentů, které firma chce.

Aplikace zahrnuje RSS kanál s upozorněními na nová pracovní místa, informace z oddělení náboru a videa, která představují firemní kulturu. Adidas chce touto cestou získat kvalitní účastníky pro svůj absolventský program, který probíhá v oddělení produktového marketingu, komunikací, HR, IT nebo financí.

Dosavadní úspěch aplikace vede Adidas k úvaze o přípravě širší kariérní aplikace pro mobilní telefony, která by již byla určena všem světovým trhům, na kterých společnost působí a sloužila by k náboru všech zaměstnanců pro její maloobchodní provoz.

-kk-

Zdroj: People Management - přední britský magazín o řízení lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje People Management