Co udělají vaši zaměstnanci, když jim zavolá headhunter?

„Dobrý den. Máte na mě 5 minut?‟ Dobrý headhunter ví, komu a proč volá. Jeho příjemný a osobní tón hlasu dává jasně najevo, že nevolá nikdo z komerčního call centra s nabídkou nové kreditní karty. Ve svém představení zpravidla zmíní společnost, ze které volá až poté, co se ujistí, že potenciální kandidát nemá telefon na handsfree a šéfa vedle sebe v autě. Jeho účelem je nejprve vzbudit zájem. Následně si teprve ověřuje nebo doplňuje informace a snaží se o sjednání osobní schůzky. Jeho hovory nemají jeden ustálený postup, průběh hovoru se hodně liší i podle toho, jak hned z počátku reaguje oslovený člověk...

Lenka Macková, Sky Select

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.