Dejte dohromady náborové profesionály a personální manažery a pověřte je vytvořením popisu pracovní pozice. Dostanete nejspíše otřepaný, neurčitý a nepoužitelný výsledek. Často mezi nimi nepanují příliš dobré vztahy. Nejdříve musí pochopit, že přijímání správných uchazečů je proces, do kterého musejí investovat čas, vzdělání a týmovou práci. Při vytváření popisu práce by nejprve personálním manažerům měly být položeny tyto tři otázky:
* Jaké specifické dovednosti daná pozice vyžaduje?
* Jakých cílů se snaží touto pozicí dosáhnout?
* Je na dané práci něco jedinečného a vzrušujícího, co by měli uchazeči vědět?
Jiným efektivním způsobem je požádat personální manažery, aby charakterizovali pracovníka, který podle nich pracuje výborně. Podle jejich popisu pak lze získat součásti ideálního kandidáta.
-ba-
Article source Wetfeet.com - americký portál s nabídkami zaměstnání a informacemi o trhu práce