Jak efektivně dělat nábory a adaptovat nové kolegy online? Inspirujte se na online konferenci

Tématy dubnové konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce jsou online nábory, adaptace kolegů na dálku, využití LinkedInu při hledání zaměstnanců, zavádění a využívání nových technologií i legislativa.

konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce

Online konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce, je určena všem HR manažerům a specialistům, stejně jako šéfům firem, a koná se 8. dubna.

Uslyšíte, jak se se situací posledního roku vypořádaly společnosti jako Alza.cz, Česká spořitelna, Deloitte Legal nebo Seznam.cz. Vliv pandemie na fungování firem a trendy v HR představí zástupci agentur zaměřujících se na recruiting, HR vzdělávání, budování zaměstnanecké značky a interní komunikaci.

Na jaká jsou hlavní témata akce?

  • Dopady změn pandemie na trendy HR a fungování firem: čísla, data, souvislosti.

  • Nábor zaměstnanců online a rozvoj HR v covidové době.

  • Onboarding a adaptace nových kolegů v době home office.

  • Právní aspekty práce z domova i ze zahraničí.

  • Novinky a tipy na LinkedInu pro personalisty.

  • Zavádění nových technologií a proměna firemní kultury, kde dominují digitální leadeři.

  • Využití virtuální reality při setkávání, školení zaměstnanců a navrhování poboček

  • Pohled na benefity, platy a změnu způsobu hodnocení práce během home office.

  • Efektivita rozvoje soft-skills a kompetencí budoucnosti v době covidové.

  • HR řízení v časech krize jako příležitost ovlivnit rozhodnutí, na která dříve nebyl časoprostor.

  • Co může HR udělat pro duševní zdraví zaměstnanců?

konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce

Získejte vstupenku na konferenci zdarma

Prohlédněte si program akce, dejte nám vědět, která témata vás nejvíce zaujala a získejte volnou vstupenku na konferenci. Tato nabídka platí do 31. 3. 2021 a k dispozici jsou 2 volné vstupenky.

SOUTĚŽ O VOLNOU VSTUPENKU

Jaké přednášky byste neměli zmeškat?

Online recruiting zaměstnanců v Alza.cz

Rok 2020 se nesl v duchu online náboru a s tím spojených změn v rámci výběrových řízení. S těmito výzvami si velice dobře poradila Alza.cz, kam se každý rok hlásí 100 tisíc kandidátů. Podrobnosti popíše Petra Nulíčková a představí, jak u nich vypadá online výběrové řízení a onboarding v online režimu.

Vliv pandemie na trendy v HR a fungování firem

Jak současná situace mění fungování firem a v HR? Jak přistupovat k benefitům, ohodnocení zaměstnanců a jak pomoct lidem s adaptací na změny a nové technologie? Jak se bude vyvíjet trh práce v roce 2021, jaké očekáváme trendy a jak na ně společnosti budou reagovat v oblasti HR? Prozradí v číslech a souvislostech Linda Picková z Randstad HR Solutions.

LinkedIn na steroidech pro HR

Možnosti automatizace, nové formáty jako LinkedIn Live a LinkedIn Stories, práce s daty – to jsou témata prvního LinkedInem certifikovaného experta ve střední a východní Evropě José Kadlece. Ve své přednášce vám ukáže novinky a trendy na této sociální síti potřeby HR.

Duševní zdraví zaměstnanců

Za poslední měsíce se zvýšil počet úzkostných stavů, depresí a dalších duševních onemocnění. I tím se budou muset zabývat firmy v blízké budoucnosti. Víte, jak se v této době postarat o duševní zdraví zaměstnanců a kolegů? S Magdou Hájkovou z BrandBakers se podíváme na to, co v tomto směru může udělat právě HR.

Právní aspekty práce z domova a z domova ze zahraničí

Jaká jsou rizika práce z domova a jak jim předcházet, na jaké praktické náležitosti nezapomenout při nastavování práce z domova, mají zaměstnanci dostávat finanční kompenzaci za práci z domova? A jak je to s prací z domova ze zahraničí? To jsou témata Ivy Bilinské z Deloitte Legal.

Využití virtuální reality při školení zaměstnanců a navrhování poboček

Adam Potůček a Robert ŠourekČeské spořitelny ukáží praktické využití virtuální reality pro školení pokladníků a pracovních postupů při práci s hotovostí i to, jak může VR šetřit čas a náklady při rekonstrukci pobočky a zlepšit adaptaci zaměstnanců na nové prostředí pobočky.

Online nábor a adaptace nových kolegů v Seznamu

Jak se změnám způsobené pandemií a situaci na trhu přizpůsobila technologická firma Seznam.cz a jak jsme se více zaměřili na onboarding a adaptaci nových kolegů vám poví David Koláček.

Celý program najdete na stránkách konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce. Spojte se 8. dubna s námi a s odborníky na recuitment, personální řízení, sociální sítě, nové technologie, vzdělávání i interní komunikaci.