Online konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce, je určena všem HR manažerům a specialistům, stejně jako šéfům firem, a koná se 8. dubna.
Uslyšíte, jak se se situací posledního roku vypořádaly společnosti jako Alza.cz, Česká spořitelna, Deloitte Legal nebo Seznam.cz. Vliv pandemie na fungování firem a trendy v HR představí zástupci agentur zaměřujících se na recruiting, HR vzdělávání, budování zaměstnanecké značky a interní komunikaci.
Na jaká jsou hlavní témata akce?
-
Dopady změn pandemie na trendy HR a fungování firem: čísla, data, souvislosti.
-
Nábor zaměstnanců online a rozvoj HR v covidové době.
-
Onboarding a adaptace nových kolegů v době home office.
-
Právní aspekty práce z domova i ze zahraničí.
-
Novinky a tipy na LinkedInu pro personalisty.
-
Zavádění nových technologií a proměna firemní kultury, kde dominují digitální leadeři.
-
Využití virtuální reality při setkávání, školení zaměstnanců a navrhování poboček
-
Pohled na benefity, platy a změnu způsobu hodnocení práce během home office.
-
Efektivita rozvoje soft-skills a kompetencí budoucnosti v době covidové.
-
HR řízení v časech krize jako příležitost ovlivnit rozhodnutí, na která dříve nebyl časoprostor.
-
Co může HR udělat pro duševní zdraví zaměstnanců?
Získejte vstupenku na konferenci zdarma
Prohlédněte si program akce, dejte nám vědět, která témata vás nejvíce zaujala a získejte volnou vstupenku na konferenci. Tato nabídka platí do 31. 3. 2021 a k dispozici jsou 2 volné vstupenky.
Jaké přednášky byste neměli zmeškat?
Online recruiting zaměstnanců v Alza.cz
Rok 2020 se nesl v duchu online náboru a s tím spojených změn v rámci výběrových řízení. S těmito výzvami si velice dobře poradila Alza.cz, kam se každý rok hlásí 100 tisíc kandidátů. Podrobnosti popíše Petra Nulíčková a představí, jak u nich vypadá online výběrové řízení a onboarding v online režimu.
Vliv pandemie na trendy v HR a fungování firem
Jak současná situace mění fungování firem a v HR? Jak přistupovat k benefitům, ohodnocení zaměstnanců a jak pomoct lidem s adaptací na změny a nové technologie? Jak se bude vyvíjet trh práce v roce 2021, jaké očekáváme trendy a jak na ně společnosti budou reagovat v oblasti HR? Prozradí v číslech a souvislostech Linda Picková z Randstad HR Solutions.
LinkedIn na steroidech pro HR
Možnosti automatizace, nové formáty jako LinkedIn Live a LinkedIn Stories, práce s daty – to jsou témata prvního LinkedInem certifikovaného experta ve střední a východní Evropě José Kadlece. Ve své přednášce vám ukáže novinky a trendy na této sociální síti potřeby HR.
Duševní zdraví zaměstnanců
Za poslední měsíce se zvýšil počet úzkostných stavů, depresí a dalších duševních onemocnění. I tím se budou muset zabývat firmy v blízké budoucnosti. Víte, jak se v této době postarat o duševní zdraví zaměstnanců a kolegů? S Magdou Hájkovou z BrandBakers se podíváme na to, co v tomto směru může udělat právě HR.
Právní aspekty práce z domova a z domova ze zahraničí
Jaká jsou rizika práce z domova a jak jim předcházet, na jaké praktické náležitosti nezapomenout při nastavování práce z domova, mají zaměstnanci dostávat finanční kompenzaci za práci z domova? A jak je to s prací z domova ze zahraničí? To jsou témata Ivy Bilinské z Deloitte Legal.
Využití virtuální reality při školení zaměstnanců a navrhování poboček
Adam Potůček a Robert Šourek z České spořitelny ukáží praktické využití virtuální reality pro školení pokladníků a pracovních postupů při práci s hotovostí i to, jak může VR šetřit čas a náklady při rekonstrukci pobočky a zlepšit adaptaci zaměstnanců na nové prostředí pobočky.
Online nábor a adaptace nových kolegů v Seznamu
Jak se změnám způsobené pandemií a situaci na trhu přizpůsobila technologická firma Seznam.cz a jak jsme se více zaměřili na onboarding a adaptaci nových kolegů vám poví David Koláček.
Celý program najdete na stránkách konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce. Spojte se 8. dubna s námi a s odborníky na recuitment, personální řízení, sociální sítě, nové technologie, vzdělávání i interní komunikaci.