Pryč jsou doby, kdy mobilní telefon sloužil k telefonování. Nyní už na něm lze provádět tolik každodenních činností, že skutečně mnoho jedinců už nenapadne studovat papírovou mapu, kupovat akcie nebo si třeba rezervovat stůl v restauraci jinak než přes telefon. Chytré telefony samozřejmě zasáhly také do náborových procesů. Dnes je realita taková, že firmy, které mají náborový proces optimalizovaný i pro mobily, mají více zájemců a efektivnější dosah náborových kampaní. 90 % zájemců o práci totiž při jejím hledání využije i mobilní telefon.2
90 % zájemců o práci při jejím hledání využívá mobil
Troufněte si jít s dobou
Díky tomuto všemu se přirozeně nabízí, že zaujmout při náboru generaci mileniálů bude nejjednodušší právě v prostředí, kam směřují většinu své pozornosti: přes obrazovku jejich chytrého telefonu.
Pošlete jim tam notifikaci a zaujmete je spíš, než inzerátem na webovém portálu. Pošlete jim ji z moderní, přehledné aplikace a promluvíte na ně jazykem 21. století.
ZAREGISTRUJTE SE NA ALFREDOVI A ZÍSKEJTE REKLAMU ZDARMA
Co musí aplikace splňovat, aby se k ní mileniálové rádi vraceli?
Mnoho firem ve výsledcích online náborů pokulhává, protože uchazeči náborový proces opustí dříve, než vůbec odešlou životopis. Proklikávat se přes mobil online formuláři a přikládat soubory k mailu není zrovna komfortní.
Proto patří tato doba jednoduše ovladatelným aplikacím s čistým, přehledným designem, kde může uchazeč o místo projevit zájem ideálně jedním kliknutím.3
Jak probíhá nábor přes online platformu?
Zaregistrujte vaši společnost na náborové platformě Alfréd a využijte moderní technologie ve váš prospěch. Stačí specifikovat, co má váš ideální kandidát zvládat a splňovat. Protože i kandidáti mají nastavené personalizované filtry, dostanou se k nim pouze nabídky, které jsou pro ně relevantní. Tím se na obou stranách ušetří čas a celý náborový proces proběhne efektivně.
Důležitost jakýchkoliv personalizovaných prvků v poslední době roste, a spolu s ní také dostupnost technologií, které ji umožňují.4 Díky tomu můžete se svou cílovou skupinou navázat mnohem bližší vztah. Personalizované prvky aplikací jsou navíc automatizované, takže jejich využíváním nemusíte trávit moře času.
Buďte tam, kde jsou vaši kandidáti
Je vaší cílovou skupinou věková kategorie do 35 let? Ta tvoří 65 % uživatelů Alfréda. V průměru si každý z těchto uživatelů prohlédne 6-10 pozic během jedné návštěvy v mobilní aplikaci. Proč tak málo? Protože se nemusí zdržovat prohlížením nabídek, které neodpovídají jejich požadavkům. Stejně tak vám se nebudou hlásit kandidáti, kteří nesplňují požadavky vaše.
Náborová platforma Alfréd disponuje vším, o čem jsme se bavili. Pokud vás láká možnost realizovat nábory moderně z jednoho místa a mít vše perfektně optimalizované pro mobily, zaregistrujte svou firmu na platformě Alfréd nebo nás kontaktujte na sales@alfred.cz
Zajímalo by vás, jak dále mobilní telefony ovlivňují online náborové procesy? Zjistěte více v našem dalším článku. Nezmínili jsme něco, co byste rádi věděli? Spojte se s námi nebo sledujte novinky od nás na Linkedin!
PŘIHLAŠTE SE K ODBĚRU NEWSLETTERU NA ALFREDOVI A ZÍSKEJTE OD NÁS JEDNU REKLAMU ZDARMA.
1https://www.firstpost.com/tech/news-analysis/smartphone-users-check-their-devices-150-times-a-day-says-study-2-3619465.html
2https://www.glassdoor.com/blog/9-10-job-seekers-search-jobs-mobile-glassdoor-state-mobile-job-search-survey/
3https://www.crawfordthomas.com/blog/5-steps-to-recruit-mobile-millennials/
4https://www.thinkwithgoogle.com/future-of-marketing/digital-transformation/2021-marketing-predictions/