JenPráce.cz se rozšiřuje o nový projekt JenFirmy.cz. Nově nabízí i službu PromoMAX PPC

Nový portál JenFirmy.cz by měl přispět k lepšímu pracovnímu prostředí díky zpětné vazbě, kterou umožní svým uživatelům. Zkušenosti a informace na něm totiž budou moci sdílet jak zaměstnanci, tak pracovníci firem. Transparentní prostředí nové platformy budou moci využívat i personalisté k analýze trhu, sledování konkurence a pochopení očekávání uchazečů. Druhou novinkou je služba PromoMAX PPC. Ta kombinuje vytvoření klasického pracovního inzerátu a zároveň jeho zviditelnění po dobu 30 dnů na známých webových platformách. Tam se zobrazí jako tzv. PPC reklama. Inzerát navíc bude publikován na sociálních sítích formou 30denního sponzorovaného příspěvku.

Společnost Coweo Technologies, která stojí za pracovním portálem JenPráce.cz, spouští svůj dosud největší nový projekt. Po 12 letech fungování portálu JenPráce.cz přichází s moderní platformou JenFirmy.cz. Ta nabídne pracovnímu trhu otevřené recenze od zaměstnanců, porovnání mezd, pracovní nabídky a užitečné kontakty. „Jedním z důvodů, proč spouštíme portál JenFirmy.cz, je ten, že chceme firmám umožnit získávat lepší zpětnou vazbu o tom, jak si stojí na trhu. Tím pádem budou moci lépe reagovat na obsah svých inzerátů,“ uvedla Anna Kevorkyan, CEO portálů JenPráce.cz a JenFirmy.cz. 

Cílové skupiny portálu JenFirmy.cz jsou uchazeči o zaměstnání, firmy a jejich pracovníci. Pro uchazeče o zaměstnání nabídne portál JenFirmy.cz platformu, na které si budou moci hledat relevantní informace o potenciálních zaměstnavatelích nad rámec informací z pracovních inzerátů. Stejně tak budou moci snadno porovnat mzdy, zjistit, zda je nabídka adekvátní, a získat podklady pro vyjednávání o mzdě. „Portál by měl být skvělým zdrojem pro mladé lidi, kteří začínají na trhu práce a hledají firmu pro nastartování kariéry,“ uvedl Michal Španěl, manažer marketingu společnosti, která stojí za oběma portály a jejímž majoritním vlastníkem je skupina PFC.

Firmám umožní platforma JenFirmy.cz zlepšit si svou image, ukázat otevřenost a oslovit nové uchazeče, kteří by jinak na běžný pracovní portál třeba nepřišli. „Firmy mohou využít recenze zaměstnanců jako zpětnou vazbu k vylepšení pracovního prostředí,“ upozornil Michal Španěl. „Portál nabídne na firmu takový pohled, který může přilákat uchazeče, kteří se jinak obávající oslovit neznámé společnosti,“ dodal Michal Španěl s tím, že firmám zároveň portál nabídne lepší propagaci pracovních nabídek a celkové zviditelnění firmy.

Portál JenFirmy.cz umožní sdílet anonymně své zkušenosti i pracovníkům firem. Ti mohou poskytnutím zpětné vazby pomoci firmám přilákat nové kolegy a zlepšit pracovní podmínky. „Personalisté pak mohou využít portál k analýze trhu, sledování konkurence a pochopení očekávání uchazečů. Najdou zde informace pro klienty při hledání vhodné firmy nebo při přípravě na vyjednávání o podmínkách,“ dodal Michal Španěl s tím, že přímo pro personalisty už dříve spustili náborové rozhraní podobné ATS JenHunter.cz.

Portál JenFirmy.cz vedle zmíněných přínosů pro pracovní trh nabídne uživatelům přehlednou databázi firem z celé České republiky. Vedle zobrazení informací jako jsou název firmy, adresa, počet zaměstnanců, či IČ, umožní filtrovat firmy podle oboru, hodnocení firmy, či lokality.

PromoMAX PPC startuje 10. února

Firmy mohou od 10. února začít využívat i novou službu PromoMAX PPC. Ta kombinuje vytvoření pracovního inzerátu, který bude zobrazen na webu JenPráce.cz a zároveň jeho zviditelnění po dobu 30 dnů na známých webových platformách ve formě PPC reklamy. „Máme vyvinutý vlastní mechanismus a algoritmus, který je plně moderní a efektivní. Systém vyhodnocuje, jak se různé přístupy osvědčují, v jakých skupinách klient získá největší množství reakcí, a díky tomu optimalizuje výsledky pro maximální dosah,“ upřesnil Michal Španěl. 

Inzerát bude navíc publikován na atraktivní facebookové stránce Práce a Brigády formou 30denního sponzorovaného příspěvku. „Narozdíl od standardní 7denní služby zobrazení na Facebooku bude inzerát se službou PromoMAX PPC vizuálně odlišen a bude zobrazen déle,“ dodal Michal Španěl s tím, že vedle stránky Práce a Brigády se může inzerát zobrazit i na stránce JenPráce.cz a na lokálních stránkách Práce a Brigády.

Jak bude online reklama fungovat?

Nabídka se zobrazí na předních pozicích ve vyhledávání, například ve vyhledávači Google (s příznakem "Sponzorováno") na základě klíčových slov, která uchazeči zadávají. Pokud například uchazeč hledá „PHP developer Praha“, klientův inzerát se mu může zobrazit mezi prvními výsledky. Klientův inzerát se může zobrazit i na pracovních agregátorech a partnerských webech, což zvýší šanci na oslovení širšího publika. Klient tak získá komplexní službu, která propojuje inzerci a propagaci na nejvýznamnějších platformách. „Služba bude mít garantovanou podporu 30 dní. Po uplynutí podporované doby však inzerce bude stále dohledatelná - z obsahu příspěvků tedy nezmizí. Služba je platná 1 rok od zakoupení,“ uvedl Michal Španěl s tím, že klient má v ceně PromoMAX PPC inzerátu již zohledněnou cenu klasické inzerce Práce30. Kupuje si tedy produkt 2v1. Výhody služby PromoMAX PCC, která bude stát 10 990 Kč bez DPH se dají shrnout následně: 

  • Maximální zásah: Nabídka osloví široké publikum napříč různými platformami jako Google atp.
  • Chytré cílení: Inzerát se zobrazí pouze relevantním uchazečům na základě jejich lokality, zájmů a profesních dovedností.
  • Jednoduchost: Klient zadá inzerát a vše ostatní bude zařízeno v rámci služby.
  • Dlouhodobá podpora: Inzerát je aktivní po dobu 30 dní, během kterých probíhá intenzivní propagace.
  • Vyšší úspěšnost: Díky kombinaci inzerce na portálu JenPráce.cz s podporou PPC reklam, kampaní na sociálních sítích, partnerských webů a dalších kanálů, dosáhneme výrazně lepších výsledků, než pouze v případě běžné inzerce na jedné webové stránce.