Pracovní veletrhy patří k tradičním způsobům, jak oslovit potenciální zaměstnance především z řad studentů a absolventů, ale i odborníků, kteří aktivně hledají nové příležitosti. Ani pravidelná účast na veletrzích však ještě neznamená, že firma dokáže těchto příležitostí dostatečně využít.
Pravděpodobně jste se již na pracovním veletrhu setkali se zájemci o práci, kteří neměli nejmenší tušení, co vaše firma dělá. V duchu jste se jistě ptali, proč se předem nepřipravili a nevytipovali si zaměstnavatele, kteří je nejvíce zajímají. Spíše byste se však měli ptát, proč vás neznají.
Odpověď je jednoduchá – nedokázali jste je zaujmout – předem ani na samotném veletrhu. Pokud chcete vyniknout mezi desítkami dalších zaměstnavatelů, musíte si připravit něco skutečně nezapomenutelného.
Máte dva hlavní úkoly: přilákat pozornost a zajistit, aby představa práce pro vaši společnost byla pro účastníky příjemná a lákavá. Jak konkrétně byste to měli udělat?