Náborová televize

V americkém Chicagu začala vysílat nová kabelová televizní stanice Job Search Television Network (JSTN), která se zaměřuje na pomoc při hledání zaměstnání. Připravuje dokonce expanzi do celoamerické sítě Comcast. Vysílá minutové šoty „Job Report“, které popisují volné pozice a tříminutová interview „Employer Feature“, nichž vystupují zástupci jednotlivých zaměstnavatelů.

Tato stanice reaguje na zhoršující se podmínky pracovního trhu, na kterém uchazeči o zaměstnání čelí silnější konkurenci a zaměstnavatelé hledají lepší způsoby, jak řídit širší základny uchazečů. Zavádí branding zaměstnavatelů, kterým umožňuje prezentaci v televizi prostřednictvím profesionálních videí, textů  či odkazů. Navíc se zaměstnavatelé mohou prezentovat i na webových stránkách www.myjstn.com.

Hlubší profilování volných pracovních míst pomáhá uchazečům lépe prověřit jejich kvalifikace, lépe se seznámit s reálnými podmínkami např. pracovního prostředí a lépe zvážit udržitelnost firemní kultury.

-kk-
Zdroj: HRM Guide - informace pro manažery HR
Zobrazit přehled článků ze zdroje HRM Guide