Neomezujte se pouze na jeden zdroj

Kam umístit své pracovní nabídky? Na jeden pracovní server nebo na všechny? Nejlepší odpovědí je vytvořit strategii mnohostránkového náboru. Každé internetové stránky vedou k jinému publiku a podniky, které rozšíří své internetové náborové strategie dosáhnou vyššího stupně náborového úspěchu. Nejlepším způsobem je tedy vytvořit mix stránek. Zde je návrh, jak takový mnohostránkový náborový plán vyvinout:

- Podnikové webové stránky – jednou z nejnavštěvovanějších stran internetových stránek podniku je sekce s nabídkou zaměstnání. Udržujte nabídku aktuální.

- Národní stránky – uznávané pracovní servery mají vysokou návštěvnost. Společnosti jako Monster.com, HotJobs.com atd. mají skutečně mocné stránky. Má to i svá negativa, jednou ze stížností podniků bývá, že nedostávají dostatek lokálních životopisů. Jejich schránky jsou plné životopisů z celé země a celého světa.

- Stránky specifického oboru – problémy nastávají při hledání technických talentů nebo třeba obchodních profesionálů. Každý obor má nespočet stránek s pracovními nabídkami konkrétně pro daný obor. Například Jobs4HR.com, MarketingJobs.com atd. Výhodou těchto stránek je, že nabírají velmi vyhraněné návštěvníky.

- Regionální stránky – samozřejmě existují pracovní stránky, které slouží městům, státům a regionům. Ty jsou ideální pro získání lokálních uchazečů. Návštěvnost mají menší než národní stránky, ale je to cílený způsob získání lokálních životopisů.

Neexistuje jedna jediná stránka, která by uspokojila všechny vaše náborové potřeby. Umístit inzerát pouze na jedinou není efektivní internetový náborový přístup. Vytvořte si seznam potenciálních internetových stránek, na ně umístěte svou nabídku a přijde úspěch. Analyzujte, odkud jste dostali nejvíce a nejlepší životopisy, a slabé zdroje opusťte. Přidávejte další možné a znovu analyzujte výsledky.

-ba-

Article source Vault.com - americký portál a online komunita zaměřená na rozvoj kariéry
Read more articles from Vault.com