Profesionální vztahy předpokládají určité chování. Platí to i v komunikaci s náborovými manažery. Ujistěte se proto, že neuděláte některou z chyb, kvůli které vás nepozvou na pohovor bez ohledu na vaše kvalitní předpoklady pro příslušnou práci. Jak tedy spolehlivě odradit náboráře?
- Zatelefonujte a špatně vyslovte jejich jméno.
- Zašlete e-mail s překlepem ve jméně, špatnou adresou nebo bez oslovení.
- Telefonujte v pondělí ráno, kdy se snaží zorganizovat práci na celý týden, nebo v pátek odpoledne, kdy už myslí jen na odchod domů.
- Zašlete e-mail bez předmětu, pozdravu nebo podpisu.
- Zašlete fax bez označení nebo vysvětlení, proč jej posíláte.
- Zašlete jen částečně vyplněné formuláře, které vám zaslali k vyplnění všech informací.
- Telefonujte v době oběda a nezeptejte se, zda můžete mluvit.
- Domluvte si schůzku, na kterou nepřijdete. Ozvěte se později a bez omluvy žádejte jiný termín.
- Když vás požádají o vysvětlení, proč se ucházíte o dané místo, začněte popisovat soukromé věci a obšírné detaily z vašeho problematického života.
- Zasílejte e-maily s pravopisnými a gramatickými chybami, napsané pouze velkými nebo pouze malými písmeny.
- Snažte se je pobavit hudbou na telefonním záznamníku, kde se navíc nepředstavíte a odpojíte je dříve, než mohou zanechat desetivteřinovou zprávu.
-kk-