Vstup do nového roku je dobrou příležitostí pro revitalizaci firemních modelů náboru pracovních sil. Současná situace vypadá tak, že noviny, časopisy i specializované weby jsou plné pracovní inzerce, téměř každý firemní web navíc obsahuje sekci Volná místa a náboráři si lámou hlavu, jak na sebe v tom všem dokázat upoutat pozornost. Článek nabízí sedm svěžích rad.
- Zřiďte si blog. Tato nenákladná komunikační metoda může na webové stránky s nabídkou vašich volných míst přilákat zacílené publikum.
- Vydávejte elektronický magazín. Je to výborný způsob, jak zůstat v kontaktu se stávajícími zaměstnanci a ujistit se, že vědí o budoucích plánech firmy.
- Pravidelně rozesílejte přímou poštovní reklamu. Upozorňujte jejím prostřednictvím na vaše webové stránky s nabídkou pracovních míst, prezentujte firemní kulturu například pozvánkami na společenské akce.
- Firemní stránka s nabídkou volných míst by měla být vaší prioritou. Ujistěte se, že obsahuje aktuální informace a žádejte návštěvníky o zpětnou vazbu.
- Naučte se házet bumerangem. Studie potvrzují, že stále více firem vítá opětné přijetí bývalých zaměstnanců.
- Zapojte do procesu náboru vedení firmy, aby na horké kandidáty udělalo dojem. Bližší kontakty by měl mít na starost někdo jiný, aby pracovní prostředí působilo na uchazeče kreativním a žádoucím dojmem.
- Pokud ještě nemáte program zaměstnaneckých referencí, zaveďte jej. Zaměstnance, kteří doporučí někoho ze svých známých by měli být po jeho přijetí odměněni.
-kk-
**Datum vydání:** I/2005
Article source Recruiter's Network - americký portál a online komunita pro náboráře