Nabízíte skvělá pracovní místa ve skvělé firmě se skvělým finančním ohodnocením a směřujete inzeráty na správnou cílovou skupinu. Uchazeči se však nehrnou tak, jak byste si představovali. V čem je chyba?
Podle zjištění serveru CareerBuilder.com je často na vině proces vyplňování formulářů se žádostí o danou práci, který je pro uchazeče příliš složitý nebo vůbec nefunguje. Uchazeč si najde vaši pracovní nabídku na internetu, klikne na tlačítko „Odpovědět na nabídku“ a nikam se nedostane. Když už se dostane a uvidí sáhodlouhý formulář, považuje vyplňování za ztrátu času.
Dobrá zpráva je, že odstranění těchto problémů je poměrně jednoduché, máte-li k dispozici nástroje pro analýzu dat. Ty vám pomohou zjistit, kde přesně o uchazeče přicházíte. Dobře zvažte, zda jsou vaše interní nástroje dostačující, nebo budete potřebovat pomoc třetí strany. Začněte otázkou: Jak často vyhodnocujete proces, kterým musejí projít uchazeči o práci ve vaší společnosti, aby se vůbec mohli přihlásit?
-kk-